Welkom!

18 Mei

Welkom op de site HippThingz!

Deze site gaat over Mode, Muziek en nog veel meer!

Elke dag worden er wel nieuwtjes gezet, over van alles en nog wat!

Ja, wat kan ik er eigenlijk nog meer over vertellen?
Nou, in ieder geval: Ik houd van Fashion, Music en blogs schrijven. Beauty vindt ik zelf ook wel leuk, alleen vnd ik dat je wel jezelf moet blijven ;D Tijdschriften etc.. And, ofcourse, Just Hang out With some Friends.

Take a look @ http://www.todaysfashioncouture.wordpress.com
Een hele leuke site over Mode, Beauty en nog veel meer ;D

Have fun!

Xx Hipp.

3 Reacties to “Welkom!”

  1. Mr WordPress mei 18, 2010 bij 7:14 pm #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. todaysfashioncouture mei 24, 2010 bij 3:57 pm #

    Ik ga deze site volgen! :]
    Ik heb alles al gelezen en het is leuk!
    Vooral die new york style en het news. (die receptjes etc.)
    xxxx TFC (todaysfashioncouture)

  3. Todaysfashioncouture juni 9, 2010 bij 6:25 pm #

    i love Hippthingz.wordpress.com!
    x

Geef een reactie

