Stuudje.

15 Jun

Studs. Je kunt ze overal vinden. Op kleding, schoenen, acceccoires en.. Natuurlijk ook op tassen! Zelf vind ik studs op tasjes het leukst. Kijk maar even op deze foto:


Bron: Fancy Nr. 03 – Maart 2010

Er zitten een paar hele dure bij, maar ook hele leuke, goedkopen zoals de Bristol en de Sarlini. De allerleukste tas vindt ik die van Pepe Jeans, omdat het een vrolijke kleur heeft en hele leuke kleur studs… Het heeft wel een pijnlijke prijs..

 
Bron: Fancy NR.03 – Maart 2010

Welke vinden jullie het allerleukst? Let me know!

Zoals jullie al misschien gemerkt hebben, zet ik bij elke foto een bron. Dat doe ik dus vanaf nu ook. De foto’s heb ik bij dit artikel zelf gemaakt. (ik heb gewoon een bladzijde gefotografeerd) Een veranderingetje tussendoor :]

Want vonden jullie ervan? Please, Comment ^_^

Xx Hipp.

2 Reacties to “Stuudje.”

  1. xballoon juni 17, 2010 bij 12:48 pm #

    Ik ook die van Pepe jeans! Wauw die is echt leuk❤
    Maar die van Fab. vind ik ook leuk (=
    xxx

  2. todaysfashioncouture juni 22, 2010 bij 4:03 pm #

    Die tasjes ken ik idd uit de fancy!
    Ik ben gek op studs.
    Ik heb een tas, schoenen en een shirt met studs.
    xxxx

Geef een reactie

