Eindfeeeesstt

18 Jun

Vandaag is er bij ons op school Eindfeest, want de Proefwerkweek is afgelopen! En natuurlijk eind van het schooljaar.
Het thema van het Eindfeest is ”Too Much Colour” Dresscode: Rainbow. Dus je raad het al: Ik ga heel veel kleur aantrekken. Ook is make-up bij mij van belang. Ik wist niet precies hoe ik dat ging doen, dus ging ik kijken op Youtube naar BubzBeauty. Kijk mee:

Het heet ”Spring Make-Up”, dus je kan het ook zo dragen. Ik vindt het echt superleuk! Alleen ga ik wel andere producten gebruiken:
– Blauwe, witte en zwarte Oogpotlood van Essence, 0,99 Per stuk.
– Oogschaduw van Fancy, Gratis.
– Nepwimpers van Hema, 2.- per paar.
– Blush van Guerlain. Ik weet niet precies meer wat het kostte.
– Lipgloss van Biotherm, Ongeveer 3.-

Wat vonden julli ervan? Please, Comment ^_^

Xx Hipp. ^_^

3 Reacties to “Eindfeeeesstt”

  1. Chanell. juni 20, 2010 bij 5:14 pm #

    Die is echt heel erg leuk! Handige tip =]

  2. Mirthe juni 22, 2010 bij 3:57 pm #

    ah echt vet. ik vind het echt leuk als mensen zichzelf zo goed kunnen opmaken. ik ben daar echt een ei in, en soms vind ik dat wel echt jammer.

Geef een reactie

