Twilight Eclipse.

23 Jun

Over 7 dagen komt Twilight saga Eclipse uit. Ik ga daarheen met mijn vriendin. Het leek me wel leuk om in de wereld te kijken van Vampiers en Weerwolven (ookal heeft dat he-le-maal niks te maken met Beauty, Fashion of Music). Dit is de trailer:

De reden waarom ik naar Eclipse ga, is omdat het niet een super enge thriller is, maar er zit wel actie in xd.

Wees maar niet bang hoor, ik ben er niet obsessed van xd. Na 1x kijken zit het er al op.

Wat vonden jullie ervan? Please, Comment ^_^ (Er valt denk ik niet zoveel te zeggen.. xd)

Xx Hipp.

2 Reacties to “Twilight Eclipse.”

  1. todaysfashioncouture juni 24, 2010 bij 2:20 pm #

    Iedereen schrijf erover,
    alleen ik heb het nog nooit gezien.
    Ook niet deel 1. Maar ik zal het is een keer gaan bekijken. :] Leuk artikel

    xx TFC

Geef een reactie

