Entering The FashionWorld.

27 Jun

Hee! Ik heb supergoed nieuws!

Ik mag volgend jaar werken achter de schermen van de FashionShow van het merk DiDi! Ik weet niet of jullie dat kennen, het merk DiDi, maar het heeft hele leuke kleding. Het is lekker kleurrijk, maar toch een beetje Classy.


Bron: Fashionscene.nl

Ik ga er werken als kleedster. Dat houdt in: De modellen helpen met aankleden, heel snel zijn en misschien stressen. Maarja, ik heb het ervoor over! Het lijkt me echt superleuk!
Hoe kom ik aan dat werk? Mijn vriendin is model bij DiDi en loopt dus over de Catwalk(!). Ze weet dat ik erg veel intresse heb wat betreft Fashion, dus zij heeft ervoor gezorgd dat ik achter de schermen van de Fashionshow ga werken! Ik was echt superblij toen ik het nieuws hoorde!


Bron: Fashionscene.nl

Ik hoop natuurlijk dat dit het begin is van de FashionWereld waar ik zeker in wil stappen!

Wat vonden jullie ervan? Please Comment =]

Xx Hipp.

Eén reactie to “Entering The FashionWorld.”

  1. todaysfashioncouture juni 28, 2010 bij 12:38 pm #

    Wauw! Zo super leuk voor je!!
    Ik heb zelf ook wel is wat van die dingen gedaan op de mode afdeling, maar nog niet bij een catwalkshow.

    Vertel gauw meer erover! :]

    xxx

Geef een reactie

