FashionShow 2010.

29 Jun

In mijn dorp was er (3 dagen geleden) een FashionShow met allerlij merken kleding. Ook kapsels werden gedaan en ik keek mn ogen uit! Ik heb ook foto’s gemaakt:

De poster:

Het begin: Een superleuke band ”The Heyz”

Nadat de band had gespeeld, lieten ze kleding van het Kledingmerk DEPT zien.





Nadat DEPT was geweest, kwamen er kapsels waarvan ik mijn ogen uitkeek. Het deed me denken aan Lady GaGa. De Jeans die ze aan hebben zijn van DEPT, en het haar is gedaan door Hair&Dare:





Het merk weet ik niet meer, maar ik vond het wel leuk.

Dit is van het merk Oneill. Zelf vond ik het niet superspeciaal, maar het model met de roze koptelefoon vond ik wel gaaf.


Toen lieten ze kleding van Vero Moda zien. Zelf vond ik het best wel leuk, maar dit is vooral voor Casual bedoelt.




En toen was het afgelopen. Hier zie je nog het kleding hangen die ze hadden laten zien:

Het was niet een supergrote FashionShow, maar ik vond het wel heel erg leuk.

Zelf vind ik het superleuk om dit soort artikelen te maken en ik denk dat ik er nog veel meer zal gaan maken.

Wat vonden jullie ervan? Welk merk scoort het best? Let me Know!

Xx Hipp =]

4 Reacties to “FashionShow 2010.”

  1. johanna juni 29, 2010 bij 8:10 pm #

    Oh thank you so much for your nice comment, you’re lovely.
    Keep following
    Love, johanna

  2. todaysfashioncouture juni 30, 2010 bij 9:22 am #

    Wauw, zo leuk!
    Het model op de 12e foto is een model uit benelux next top model. (Roxeanne).
    Ik vind de Vero Moda kleding mooi. :]
    xxx

  3. R. en A. juli 3, 2010 bij 1:23 pm #

    wouw ben jaloers, wil ook wel in zo’n dorp wonen zeg!
    goede post, heel uitgebreid met die foto’s en zo!
    ik vind van oneil de eerste 2 foto’s erg leuk🙂

  4. viefxballoon juli 4, 2010 bij 12:14 pm #

    Heel erg leuk!
    Vero moda en dat onbekende merk vind ik leeuk!
    xxx balloon

Geef een reactie

