Inspiration!!

6 Jul

Soms heb ik wat inspiratie nodig als het om Fashion gaat. Als ik inspiratie nodig heb, kijk ik meestal op sites. Een superleuke en vooral heel inspirerende is www.lookbook.nu . Een site waar je foto’s van mensen ziet, die heel leuk gekleed zijn. De foto’s zijn erg leuk & goed gemaakt.

Een paar van mijn Favo Pictures:

Lekker Classy look. Deze look doet me denken aan een City Look. 


Het is gewoon een superleuke foto. Een net, wit jurkje met brutale All Stars.


Een stoere look. Deze look zou ik zo aan doen =]


Leuk, al die kleurtjes! Lekker vrolijk em de ketting maakt het helemaal af.


Sweet Pink. Zelf zou ik het niet aan doen, maar bij dit meisje staat het heel leuk!


Een panty met hartjes, superleuk! De sleehakken doen me denken aan Lady GaGa.. ^_^


Vintage, Gewoon leuk en voor Every Day.


Deze foto is zo mooi! Het jurkje is gemáákt voor het strand =]


Dit zou ik denk ik ook zo aan doen. Leuke kleur rok, maar toch Classy. De foto is heel leuk gemaakt, en ook de plek is goed uitgekozen!


I’m Crazy About America! Zou ik ook zó aantrekken =] Ook deze plek is leuk uitgekozen.


Het strikje en de zonnebril maken deze look Colourful Special =] De foto is heel leuk, vooral door het mooie licht.


I Love Studs. Vooral de tas is Very Cute.


Leuke foto. Het jurje is gaaf =]


Sokken in Hakken! Supermooie foto!


It’s like a Fairytale. Love this Picture =]


Superstoer! Weer een panty met hartjes, alleen dan zwart. De Dr.Martens (de schoenen) maken het helemaal af.. Ookal zou ik de schoenen zelf niet dragen.


Dit is zo een mooie foto. Past perfect in de ELLE of de VOGUE.


Het rokje is gewoon té Gaaf =] De Wayfarer past er heel leuk bij!


Superleuke look! De tas en het jurkje matchen en ja.. Verder heb je niet veel nodig =]


Dit is zo een mooie foto. Het strikje past goed bij de look en de Romeinse Sandaaltjes passen er heel leuk bij.

Dit waren natuurlijk niet alle looks. Er zijn er nog veel meer! Ga naar http://www.lookbook.nu voor meer superleuke looks!

De laatste tijd intreseer ik me ook voor Fotografiek, dus je zult nog veel foto’s voorbij zien komen ;]

Wat vonden jullie ervan? Welke look vindt jij het leukst? Let me know!

Xx Hipp.

10 Reacties to “Inspiration!!”

  1. Nina juli 7, 2010 bij 8:38 am #

    thanks voor al je reacties op mijn blog,
    deze plaatjes zijn heel inspirerend. ik bewaar ze

    i follow you

    xx nina

  2. R. en A. juli 7, 2010 bij 1:52 pm #

    er zitten heel wat leuke plaatjes bij (l)
    haha, ik heb dit ook 1 dag geleden gepost, en daar had je op gereageerd: ik vind het een hele goede inspiratie.
    Nou leuk dat je van onze tip gebruik hebt gemaakt!

  3. Manon juli 8, 2010 bij 10:50 am #

    Ik vind ze allemaal heel erg mooi!! Erg inspirerend!

    Liefs,
    Manon.

  4. R. en A. juli 8, 2010 bij 5:19 pm #

    hé, heb je onze reactie nou verwijderd? Nouja, misschien is er iets fout gegaan.🙂
    anyway; wij vinden het leuk dat je van onze tips gebruik hebt gemaakt over lookbook🙂
    & ik las je reactie over noordwijk,;
    nee we wonen niet in noordwijk, maar het strand is wel geweldig :O echt gaaf dat je dan bij het strand woont!

    • Hipp Thingz. juli 8, 2010 bij 8:25 pm #

      ?? Ik had geen reacti8e van jullie ö

      Jaaa, het strand is heel erg leuk ja =]

      Xx Hipp.

  5. danielle juli 8, 2010 bij 6:11 pm #

    Heeey,

    Je hebt echt een onwijs leuke blog !
    De plaatjes bewaar ik want ze zijn zo vet😄
    K hoop dat je ook ff op mijn blogs reageert

    liefs,
    Danielle

    (ik ga je zeker volgen)

  6. Stephanie. juli 9, 2010 bij 7:45 am #

    Do I have to be honest?

    Die ene foto waar jij onder hebt gezet dat het in de ELLE of Vogue past… Ik vind die foto eigenlijk helemaal niks voor zo’n tijdschrift.

    Verder wel leuke outfits. ♥

    • todaysfashioncouture juli 9, 2010 bij 6:06 pm #

      Ik vind die foto wel perfect voor ELLE en VOGUE, maar iets meer voor de ELLE.

      Ik vind dit een leuk artikel🙂

      xxxx

      • Hipp Thingz. juli 10, 2010 bij 6:04 pm #

        Ja, idd iets meer voor de ELLE.

  7. viefxballoon juli 14, 2010 bij 11:21 am #

    Suuuuuperleuuuuk! (=
    xxx Balloon

Geef een reactie

