Old Chick

14 Jul

Kledingstukken waarvan je gezworen hebt ze nooit, maar dan ook echt nooit te dragen, komen of liggen zelfs al dit jaar in je garderobe. En dan komt je oma even langs en zegt tegen je: ”Wat zie je er enig uit” >_<
Je raad het waarschijnlijk al: The Grandama Look is back.

Tsjaa, natuurlijk is het wel wat moderner dan de écht Grandma look, maar het heeft wel een soort Chanel touch. Het is een Parisian Chick en Old School look.


Bron: www.hm.com

Sorry voor de kleine foto..

Zelf vind ik de de 2de en de laatste looks heel erg leuk.

Het is natuurijk helemaal top als je Oma uit Parijs komt en ze nog wat kledingstukken heeft liggen die te klein zijn geworden, of zijn gekrompen in de was, want deze look komt oorspronkelijk uit PARIJS! Natuurlijk, dat hadden we kunnen raden xd.

En zelfs als de kledingstukken van je oma te groot zijn, kun je ze nog altijd even bijwerken.
Ik zou zeggen DOEN! Je loopt er niet alleen heel erg leuk bij, maar je bent de énige die daarmee loopt, dus het is dan wel speciaal =)

Pas wel op: Als je deze kleding draagt, moet je goed kunnen mixen en matchen.

Hmm.. Mij zie je niet in kokerrokje lopen denk ik.. Maarja, ieder zijn eigen smaak =]

Wat vinden jullie ervan? Superleuk of Weg ermee?? Let me Know Ü

Xx Hipp.

2 Reacties to “Old Chick”

  1. todaysfashioncouture juli 17, 2010 bij 11:21 am #

    Ehm, nou om eerlijk te zijn houd ik ook niet zo van ouwelijke kleding, maar van dat plaatje van de H&M vind ik outfit 3 best leuk! :]

    xxx

    • Hipp Thingz. juli 17, 2010 bij 2:58 pm #

      Tsjaa, daarom moet je goed kunnen mixen en matchen, anders is het wel leijk. En de 1ste outfit vind ik ook niet echt de mooiste..

Geef een reactie

