Blazers & Cardigans.

7 Aug

Bij de meeste outfits maakt een blazer of een cardigan de look helemaal af. De blazer is voor de wat chiquere look, de cardigan is voor de casual.


Deze blazer is niet zwart (zoals de meesten). Hij is turqouise/groen met picolo knoopjes. Deze blazer was vintage en dus daarom heel speciaal. Hij is supergaaf!


Deze blazer is wél zwart. Het maakt deze look helemaal af. Deze blazer match goed met het broekje en de hakken.


Deze cardigan is apart. De meeste cardigans hebben geen printje, maar deze wel. Dat maakt deze cardigan speciaal. De rest van de outfit heeft een basic kleurtje en daarom maakt dit vestje het helemaal af.

Wat vinden jullie van Blazers en Cardigans? Zelf vind ik het super!

Xx Hipp.

12 Reacties to “Blazers & Cardigans.”

  1. Manon augustus 7, 2010 bij 5:23 pm #

    Zo leuk! Ik draag eigenlijk altijd een van de twee.

  2. summergiirl augustus 9, 2010 bij 9:22 am #

    Vind die cardigan echt superleuk! Draag eigenlijk enkel cardigans, geen blazers… Misschien moet ik het eens proberen (= x.

  3. FASHION ICE augustus 9, 2010 bij 8:03 pm #

    all great outfits, thx for the comment. http://vinylandvodka.com/

  4. Loeder augustus 10, 2010 bij 10:20 am #

    Super leuk!
    stylescrapbook heeft altijd wel leuke dingen aan😀

  5. Hipp Thingz. augustus 10, 2010 bij 3:10 pm #

    @ Loeder: Het is geen stylescrapbook, maar lookbook ;]

  6. Floor augustus 10, 2010 bij 3:45 pm #

    Blazers zijn zo tof! Ik wil meer meer meeeeer!

  7. Noelle augustus 12, 2010 bij 6:26 am #

    Blazers staan mij helaas niet zo goed. Ik heb wel een hoop cardigans, and I love it! Inderdaad, het maakt je look helemaal af!

  8. todaysfashioncouture augustus 13, 2010 bij 1:18 pm #

    Als er één item is waar ik geen genoeg van kan krijgen is het een blazer wel. Ik draag ze heel vaak. :]

    xxx

  9. renaschrijft augustus 13, 2010 bij 2:48 pm #

    Blazers vind ik heerlijk, maar draag ik vooral als het niet warm meer is of als buitenjasje. Op mijn werk met kids is het niet zo comfortabel. Cardigans des te beter, dus daar heb ik een overvloed van, heerlijk!!

  10. Thefoodwelike augustus 14, 2010 bij 5:17 pm #

    De turquoise blazer is echt leuk !

Geef een reactie

