Cha-Cha-Chanel

12 Aug

Gister had ik een hele leuke site ontdekt!
Hij heet: http://www.chanel-paris-shanghai.com .
Je kunt filmpjes zien over hoe kleding word ontworpen, gemaakt en dan op de catwalk kunt zien. Het is heel erg leuk en natuurlijk zien we Karl Lagerfield in elk filmpje =]

Waarom Shanghai??
Waarom? Coco Chanel wou altijd heel graag naar Shanghai. Ze haalde meestal haar inspiratie uit de Shanghaise kunst en kleding. Helaas is ze er nooit heen gegaan. Nou ja.. wél in haar dromen.. Onderaan op de site staat een Film van Karl Lagerfield: Paris-Shanghai A Fantasy. LET OP: In deze film word in het begin heel eventjes Frans gesproken, maar daarna Engels, ZONDER ondertiteling.

Ook kun je een kijkje nemen op
http://www.chanel.com  en  http://www.chanel-news.com
Ook een hele leuke site met fashionshows, nieuwtjes en meer!


Bron: Google.

6 Reacties to “Cha-Cha-Chanel”

  1. Floor augustus 13, 2010 bij 11:43 am #

    Wauw, klinkt echt leuk! Ik ga er zometeen wel een kijkje nemen denk ik🙂

  2. todaysfashioncouture augustus 13, 2010 bij 1:17 pm #

    Leuke site, bedankt!🙂
    xxxx (L)

  3. sketchbooksix augustus 13, 2010 bij 8:56 pm #

    AMAZING. Looove CHANEL

  4. Manon augustus 14, 2010 bij 5:03 pm #

    Leuke site. Bedankt voor de tip!

  5. catwalk criminal augustus 15, 2010 bij 5:36 pm #

    dankje voor je reactie ♥
    ik zou je ook best willen volgen,
    ik weet alleen niet waar ik dat kan vinden :$
    je blog is leuk btw

Geef een reactie

