Lauren Conrad for Kohls

17 Sep

LC for Kohls. Ik vindt ze allemaal super leuk! Mijn favorieten zijn foto 6, 9 en 10. Weet iemand waar de Kohls in Nederland is?want voor zover is weet, is hij alleen in Amerika. Als je het weet, please, let me know! En.. Let me Know wat je van deze outfits vindt ;]

LC for Kohls. I like them all! My favorites are picture 6, 9 and 10. Does anybody know where de Kohls  in the Netherlands is? Cause, i only know that it’s in America. If you know, please tell me! And.. Let me know what think about these outfits ;]

Lots of Love, Hipp.

7 Reacties to “Lauren Conrad for Kohls”

  1. Manon september 18, 2010 bij 10:20 am #

    So cool!! Ze heeft hele leuke outfits aan.

  2. esther september 18, 2010 bij 2:33 pm #

    I really like the last pic which shes wearing the lace black dress
    http://www.therawpower.blogspot.com
    http://www.oliviapalermothesocialite.blogspot.com
    xo
    Esther

  3. todaysfashioncouture september 19, 2010 bij 2:37 pm #

    Leuke outfits!
    Alleen hier en daar een beetje simpel en standaard.

    In nederland is nog geen Kohls te koop, en dus ook niet de collectie van LC, Jammer!

    xxxx Love!

    • Hipp Thingz. september 19, 2010 bij 2:54 pm #

      Tjsa.. Jammer.

      Jaa, deze outfit’s zijn ook gewoon voor casual wear bedoelt ;]

      xx <33

  4. Aquilance september 19, 2010 bij 6:59 pm #

    Dankje voor je lieve comment.

    Dit was mijn eerste kunstwerk die ik heb gemaakt met oogschaduw.


    Dat was het voorbeeld filmpje, helemaal niet zo heel moeilijk om te doen, het was me in een keer gelukt =D

  5. Elena september 20, 2010 bij 8:39 am #

    OMG, I love her!
    She’s so beautiful ^^
    Come visit my blog, I follow you!
    xoxo

    http://elenytabrokenrose.blogspot.com/

  6. Denise september 22, 2010 bij 5:40 pm #

    i like her style
    x
    http://www.denise-styleandlife.blogspot.com

Geef een reactie

