I Want You To Take Over Control

23 Sep

I Love this song <33. Het geeft me een goed gevoel! Wat denk jij?
Dit lied is trouwens door AfroJack gemaakt, dus dit lied is Nederlands ;]

I Love this song <33. It gives me a great feeling! What do you think?
This song is from AfroJack, so this song is from the Netherlands ;]


Lots of Love xx.

7 Reacties to “I Want You To Take Over Control”

  1. Mary september 24, 2010 bij 12:26 am #

    I like this song!:)
    xx Mary

  2. Manon september 24, 2010 bij 8:27 pm #

    Echt een heerlijk liedje.

  3. Samira // Spraak-Water september 24, 2010 bij 10:10 pm #

    Dank je wel voor je reactie!
    Goed nummer, kom net terug van een borrel en het past helemaal bij mijn stemming. Xx

  4. renaschrijft september 26, 2010 bij 8:31 pm #

    Lekker nummer ja!

  5. Ryan september 26, 2010 bij 8:34 pm #

    great song xoxo

  6. todaysfashioncouture september 27, 2010 bij 3:38 pm #

    Zulke muziek vind ik niks aan.
    Maar ik kan me voorstellen dat andere het wel leuk vinden. :]

    xxx love

Geef een reactie

