DIY: It Looks Like Parfume,..

29 Sep

Vandaag weer een DIY, deze keer zelf verzonnen ;]

Ik vind shirtjes met een parfum fles altijd zo leuk! Alleen kon ik het in niet zoveel winkels vinden. Daarom dacht ik, waarom maak ik er zelf geen 1?

You Need..

– Shirt
– Transfer Papier
– GROOT Plaatje van een Parfumflesje
– Zwart stof
– Naald en draad (zwart)
– Strijkijzer

What to Do..

Stap 1.
Print het parfum flesje GROOT uit op transfer papier. Het plaatje strijk je een paar minuten op je shirt (lees de gebruiksaanwijzing op de verpakking van het Transferpapier) Transfer papier is te koop bij HEMA, V&D, boekwinkels en hobbywinkels.

Stap 2.
Deze stap is optioneel, maar wel heel erg leuk.
Neem een lang, niet te smal stukje stof. Van deze brede lint maakt je een strik. Dit is de meest makkelijke manier. Je kan het ook zo doen: Je pakt een rechthoekig stukje stof. In het midden bind je nog een smal lintje aan en naai je deze vast.

Stap 3.
Deze stap hoort bij stap 2, dus ook optioneel.
Maak de strik vast aan het ”dopje” van het parfumflesje, met naald en draad.

KLAAR ;]



Wat vinden jullie ervan? Let me Know! O, en als jullie niet alle plaatjes kunnen zien, willen jullie het dan even zeggen? Dankuuu ;]

Lots of Love xx.

5 Reacties to “DIY: It Looks Like Parfume,..”

  1. Manon september 30, 2010 bij 6:01 pm #

    Ik vind dat altijd zo leuk om te doen. Echt heel erg origineel. Leuke parfumflesjes heb je gevonden.

  2. Aquilance september 30, 2010 bij 6:15 pm #

    Dat ziet er echt leuk uit, die ga ik ook nog eens proberen!

  3. Samira // Spraak-Water september 30, 2010 bij 6:28 pm #

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het eindresultaat van jouw shirtje! Xx

  4. Loeder september 30, 2010 bij 9:01 pm #

    Is eigenlijk heel simpel, leuk thanks voor de tip🙂

  5. Ryan oktober 1, 2010 bij 1:07 am #

    Great DIY, I am going to have to try it!

Geef een reactie

