DIY: Bom Chicka Miu Miu!

1 Okt

Vandaag een DIY van het merk Miu Miu. Zelf vindt ik de bekende printjes van Miu Miu echt superlek! Zelf vind ik dat je dan 1 kledingstuk aan moet hebben met een Miu Miu printje, maar dat de rest rustig blijft ;] Het zijn echte eye catchers, dus vandaag een DIY Miu Miu artikel ;]

You need..

– Waterdichte verf
– Kleine Kwast
– Miu Miu vogeltjes of Miu Miu kastjes patroon.

What to do…

Stap 1.
Print het patroon uit op een gewoon A4 papier. Het vogeltje of katje knip je vervolgens uit en je gebruikt het patroon en niet het katje of vogeltje zelf.

Stap 2.
Neem je schoenen (of andere kledingstukken). Het moet helemaal schoon zijn. Daarna verf je met waterdichte verf, de patronen op je kleding of schoenen. Als je niet helemaal zeker bent over waar je het patroontje wil zetten, verf dan eerst met goed uitwasbare verf of teken met een uitwasbare stift de patronen. Daarna met de waterdichte verf.

Stap 3.
Laat het goed drogen.

KLAAR ;



Wat vinden jullie ervan? Dit artikel heb ik trouwens zelf bedacht, maar er zijn zoveel manieren en veel mensen doen het ook op dezelfde manier. Maar dit artikel is COPYRIGHT en ZELF door mij bedacht. De plaatjes heb ik van Google, dus geen slechte reacties aub ;]

Dit is he laatste DIY bericht van het DIY week! Maar ik zal tussendoor ook nog wat DIY artikelen neerzetten!

Lots of Love xx.

Eén reactie to “DIY: Bom Chicka Miu Miu!”

  1. myownbedtimestory oktober 2, 2010 bij 6:50 am #

    Leuk
    Ik vind de vogeltjes het leukste patroon x]

Geef een reactie

