Lanvin Loves H&M!

9 Okt

Je weet het (misschien) al: Lanvin werkt samen met H&M!

You (maybe) already know: Lanvin works with H&M!

Kijk hiernaar, om te zien waarom Lanvin zei: ”I Do”
Look at this, to see why Lanvin said ”I Do”

En hier zie je hoe ze de fotoshoots voorbereiden voor de nieuwe collectie! Je kan de kleding niet zien, want dat is nog geheim ;D

And here, you see how they do the photoshoots for the new collection! You can’t see the clothes yet, cause they’re secret ;D

I’m sooooo excited! You’re to? Tell me, Tell me ;D

Lot’s of Love xx.

4 Reacties to “Lanvin Loves H&M!”

  1. myownbedtimestory oktober 10, 2010 bij 7:34 am #

    Daar had ik idd al van gehoord
    x]

  2. Manon oktober 10, 2010 bij 11:36 am #

    Ik ben echt super benieuwd naar de collectie. Lanvin is een van mijn favoriete merken.

  3. todaysfashioncouture oktober 10, 2010 bij 12:29 pm #

    Klopt! Gaaf he!

    Ik heb er een maand geleden al over geschreven:

    http://todaysfashioncouture.wordpress.com/2010/09/02/lanvin-for-hm/

    Misschien vind je het wel leuk om te lezen als je van lanvin houd.

    xxx lovee! (:

Geef een reactie

