The Name is..

11 Okt

Heeii bloggers ;D

Alles goed? Met mij is alles top! Vandaag even geen Fashion of Music. In dit artikel wil ik graag jullie mening hebben.
Jullie weten dat mijn site ”HippThingz” heet. Maar ik denk er al een paar weken over na om het een andere naam te geven. Zelf vind ik het veel beter en leuker. Het is mijn blog, maar jullie zijn tenslotte de lezers ;D
Dus wat ik nou eigenlijk wilde vragen… Zal ik deze naam houden (HippThingz). Of zal ik mijn andere naam gebruiken (wat ik jullie nog niet ga zeggen, hahaaa)
Please, stem hieronder ;D Thank youuuu!!

_______________________________________________________________________________________________________________

Hii bloggers ;D

How are you? I’m fine! Today no Fashion or Music. In this article, i want your opinion.
You know that my blog called ”HippThingz”. But i think about it a few weeks to choose another name. Personally, i like it much better. It’s my blog, but your the reader ;D
So, what i want to ask… Will i keep this name (HippThingz) or will i have a different name? (What i am not going to tell yet, hahaaaa)
Please, vote below ;D Thank youuuu!!

 

 

12 Reacties to “The Name is..”

  1. Cafe Fashionista oktober 11, 2010 bij 2:39 pm #

    Hmmm…I can’t decide. I love this name; but I am eager to see what the other name is, as well!! 🙂

  2. Make it mine oktober 11, 2010 bij 3:39 pm #

    Thanks voor je reactie! Zullen we elkaar volgen? Ik volg jou in ieder geval al!
    xxx

  3. Quirine oktober 11, 2010 bij 5:12 pm #

    Ik zou wel willen weten wat de andere naam is, dus heb op andere naam gestemd (:
    x

  4. johanna oktober 11, 2010 bij 6:05 pm #

    Hmmm I like your current name

  5. myownbedtimestory oktober 11, 2010 bij 6:31 pm #

    Ik vind je huidige naam leuk maar je moet zelf kiezen x]
    + mooie foto !

  6. Ryan oktober 12, 2010 bij 4:12 am #

    I like your name!

  7. Samira // Spraak-Water oktober 12, 2010 bij 3:19 pm #

    Mooie foto hoor,
    Ik vind hippthingz heel leuk en origineel.
    Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar de andere naam!
    (dan pas ga ik stemmen!) Xx

  8. Jet oktober 12, 2010 bij 4:13 pm #

    Hihi ik wil de andere naam ook wel weten!
    ik volg je, je hebt een geweldige blog!

  9. Manon oktober 12, 2010 bij 5:04 pm #

    Ik vind deze naam heel erg leuk, maar ben wel benieuwd naar je andere naam. Dus ik stem daarvoor;-)

  10. murderous fashion oktober 13, 2010 bij 12:59 pm #

    ik vind het een prachtige naam !
    keepen zou ik zo zeggen (;

  11. Thefoodwelike oktober 15, 2010 bij 3:33 pm #

    Ik zou inderdaad ook wel willen weten wat de andere naam is ! (:

Geef een reactie

