Be Stupid.

12 Okt

 

Smart Listens to the head

Stupid listens to the heart.

 

It’s true ;D

 

Lots of Love xx.

 

En niet vergeten te stemmen voor THE NAME! Het is heel belangrijk! Maar sommige van jullie willen alleen stemmen als ze de andere naam weten. Maar ik ben bang dat iemand anders die naam gaat stelen, als je snapt wat ik bedoel.

 

And don’t forget to vote for THE NAME!! It’s very important! But some of you will only vote if they know the other name. But i’m afraid that someone else is gonna steal the name, if you know what i mean.

 

4 Reacties to “Be Stupid.”

  1. myownbedtimestory oktober 13, 2010 bij 11:02 am #

    Haha da zinnetjes is echt leuk ♥

  2. Quirine oktober 13, 2010 bij 2:00 pm #

    Jaaa, die campagne is echt leuk! Helemaal waar inderdaad. En ik heb al gestemd haha
    x

  3. Manon oktober 13, 2010 bij 4:46 pm #

    Die campagne is echt geweldig.

    • Make it mine oktober 13, 2010 bij 4:59 pm #

      Yesss! Love it 2!
      BTW: Even een vraagje: Jij hebt zo’n klein icoontje bij je naam staan. Ik wilde weten hoe je dat precies doet, want dat wil ik ook heel graag met een ander plaatje doen voor mijn eigen blog.
      Thanks,
      xxx

Geef een reactie

