The CHUGG.

13 Okt

Sommige van jullie hebben het al gehoord in Januari: Jimmy Choo en UGG Australia gaan samenwerken. We hebben lang gewacht, maar hier zijn ze dan: The CHUGG’s

Some of you already heard about it in January: Jimmy Choo and UGG Australia are going to work with each other. We waited a long time, but here they are: The CHUGG’s.

 

 

 

 

 

 

Prijs: Vanaf ongeveer 450 Euro.

Price: From about 450 Euro.

 

Ik weet niet echt wat ik er van vind. Ik twijfel nog een beetje. Ik denk dat ik de gewone, klassieke UGG’s leuker vind. En de gewone Jimmy Choo’s. Wat vind jij van de CHUGG’s? Let me know!

 

I don’t know what i find about it. I doubt a bit. I think that i like the normal, classic UGG’s better. And the normal Jimmy Choo’s. What do you think about the CHUGG’s?. Let me know!

 

Lots of Love xx.

 

 

10 Reacties to “The CHUGG.”

  1. Make it mine oktober 13, 2010 bij 8:00 pm #

    Ja, die! Ik vind trouwens de donkerbruine CHUGGs met de franjes en die sterretjes aan het randje het leukst🙂

  2. Mirjam oktober 13, 2010 bij 8:32 pm #

    Die laatste zijn wel leuk, maar ik hou niet zo van uggs😛

  3. johanna oktober 13, 2010 bij 8:39 pm #

    omg so cool, love them

  4. Closet Fashionista oktober 13, 2010 bij 10:58 pm #

    I don’t like them. The whole point of Uggs is they are basic and comfy, and Choos are gorgeous😄 They shouldn’t mix
    http://aclosetfashionista.blogspot.com/

  5. murderous fashion oktober 14, 2010 bij 4:46 am #

    hmm ik vind ze wel leuk, maar ik denk niet dat ik ze zou kopen. (;❤

  6. eden oktober 14, 2010 bij 10:57 am #

    sooo cute, but I don’t think they worth that much:((cute blog:)) check out mine http://rayabo.blogspot.com/

  7. Todays Fashion Couture oktober 14, 2010 bij 2:50 pm #

    Ok, ik denk niet dat je het erg vind,
    maar twee dagen geleden heb ik een concept hierover gemaakt, en vandaag op de site gezet.
    Dus ik ben geen na-aper ofzo. ;]

    xxx love

  8. Aquilance oktober 15, 2010 bij 4:12 pm #

    Ik vind het zo lelijk. Sorry dat ik het zeg. Maar ik kan er niets aan doen xD

    • Hipp Thingz. oktober 15, 2010 bij 5:10 pm #

      Haha, ik vind ook dat ze maar beter niet meer met elkaar samen moeten werken😄

  9. myownbedtimestory oktober 15, 2010 bij 7:41 pm #

    Ik vind de meeste mooi x]
    + wat een prijs Ö

Geef een reactie

