And The Name Is…

15 Okt

 

Jullie hebben allemaal gestemd op de poll voor de naam van deze blog. En de uitslag is…

HippThingz (:

Maar, sommige van jullie hebben ook gestemd op de andere naam. En omdat jullie de andere naam nog niet hebben gezien, ga ik het volgende doen: Ik laat jullie de naam zien die ik had bedacht.

En de naam is…

VOGUELLE (:

PAS OP! Deze naam (VOGUELLE) is COPYRIGHT en mag dus NIET worden gebruikt voor eigen gebruik.

Daar wou ik het dus in veranderen. Jullie kunnen nog steeds stemmen! Volgende week zaterdag ga ik definitief  deze naam houden OF de nieuwe naam gebruiken. Het is aan jullie (:

_____________________________________________________________________________________________

You all have voted on the poll for the name of this blog. And the result is…

HippThingz (:

But, some of you have voted on the other name. And because you didn’t saw the name yet, i’m gonna do this: I will let you see the name that i had in my thoughts.

And the name is…

VOGUELLE (:

BEWARE! This name (VOGUELLE) is COPYRIGHT and may not be used for personal use.

That’s what i wanted to change into. You can still vote! Next Saturday i will definitely keep this name OR use the new name. It’s up to you (:

 

Lots of Love xx.

 

19 Reacties to “And The Name Is…”

  1. Aquilance oktober 15, 2010 bij 6:16 pm #

    Dacht serieus dat het altijd HippyThings was, ik weet niet waarom xD Die nieuwe naam is erg “sjiek”

  2. Thefoodwelike oktober 15, 2010 bij 7:56 pm #

    Voguelle, klinkt zeer goed! Veranderen zou ik zeggen (maar volgens mij gaat dat niet… dan moet je een nieuwe blog beginnen denk ik.)

  3. johanna oktober 16, 2010 bij 12:18 am #

    GREAT! That’s awesome

  4. Elizabeth oktober 16, 2010 bij 12:41 am #

    Thanks so much for dropping by my blog. I am really loving yours. You have it laid out so well and I think the idea of music, fashion and movies is fantastic. I will be back around.:) All the best! xxx

  5. murderous fashion oktober 16, 2010 bij 6:27 am #

    VOGUELLE klinkt helemaal geweldig !!😀 <333

  6. Anthe oktober 16, 2010 bij 6:42 am #

    wow, voguelle is echt wel heel mooi ;o

  7. dance of the nymph oktober 16, 2010 bij 6:43 am #

    heej
    ik ben het: murderous fashion
    ik wou je alleen laten weten dat ik mijn blognaam verandert heb :a
    dankje voor je begrip <33333

  8. Ilse oktober 16, 2010 bij 10:34 am #

    Voguelle!:)

  9. BlueMe oktober 16, 2010 bij 3:18 pm #

    Voguelle klinkt egt cool!
    Ik heb meteen daar op gestemd.

  10. todaysfashioncouture oktober 16, 2010 bij 5:06 pm #

    Eigenlijk denk ik dat als je het gaat veranderen, en misschien daarna weer, dat je nooit echt een naam zult ‘vestigen’, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Maar aan de andere kant vind ik Voguelle wel origineel. (Alleen het is een bestaand tijdschrijft, en daarom niet meer geheel van je zelf).

    Hoe mooi ik Voguelle dus vind, ik raad je om die redenen toch aan hippthingz te houden.

    xx liefs

  11. Manon oktober 17, 2010 bij 12:15 pm #

    Voguelle vind ik een erg leuke naam.

  12. Queen Desi oktober 17, 2010 bij 3:56 pm #

    Voguelle sounds more chic :))

    tks for leave comment in my blog dear. i really appreciate it. hope you can follow my blog.

    THE SECRET LIFE OF “D”

    in Love&Light
    Queen D

  13. SweetConfessions oktober 18, 2010 bij 1:39 am #

    hippthingz!!! all the way…

    http://sweetlittleconfessions.blogspot.com/

  14. catwalk criminal oktober 19, 2010 bij 4:26 pm #

    voguelle ♥♥♥

  15. Paulina oktober 19, 2010 bij 5:29 pm #

    Voguelle!❤

  16. Ava oktober 21, 2010 bij 3:07 pm #

    VOGUELLE is erg mooi!
    wel een chique naam!

  17. Abi oktober 24, 2010 bij 2:24 am #

    I like the way voguelle rolls off the tongue

  18. Samira // Spraak-Water oktober 24, 2010 bij 10:59 am #

    Ben je er al uit of je de naam van je blog gaat aanpassen?? Beide vind ik eigenlijk heel leuk, je bent een goede namenverzinner hihi!

    Xx

    Tip: Google Voguelle eens!

Geef een reactie

