YEAY! A NEW NAME!

24 Okt

Aloha bloggers! Ja ja, we hebben de naam voor deze blog! Jullie hebben allemaal gestemt en dus is er een uitslag.
Maar voordat ik de naam vertel: Allemaal, zo bedankt voor jullie hele lieve comments! Ik hoop dat jullie deze blog zullen blijven volgen of regelmatig lezen. Ik zal ook zeker jullie blog blijven lezen! Jullie betekenen heel veel voor me!

Maar ik zal jullie niet langer laten wachten… De nieuwe naam van deze blog is..

VOGUELLE (tatatataaaaaa)

http://www.voguelle.wordpress.com

Dank jullie allemaal dat jullie hebben gestemd! En vanaf nu zal ik deze naam ZEKER WETEN HOUDEN ;D

En sorry dat ik deze week geen artikel heb geschreven. Ik was op vakantie in Oostenrijk. Zijn jullie nog ergens op vakantie geweest? Let me Know ;]

——————————————————————————————

Aloha bloggers! Yes yes, we have the name for this blog! You have all voted en so, there’s a result.
But before i’ll tell the name: Everyone, thank you so much for your lovely comments! I hope you gonna follow this blog or just visit this blog sometimes. I will definitely visit your blog! You mean alot for me!

But i will not wait longer for you… The new name of this blog is..

VOGUELLE (tatatataaaaaa)

http://www.voguelle.wordpress.com

Thank you all that you have voted! En this time i will DEFINITELY KEEP IT ;D

And sorry that i didn’t wrote some articles this week. I was on vacation in Austria. Have you been on a holiday? Let me Know ;]

Lots of Love, VOGUELLE

5 Reacties to “YEAY! A NEW NAME!”

  1. johanna oktober 24, 2010 bij 8:30 pm #

    THANK YOU SO MUCH! You’re adorable, don’t miss my twitter and my facebook page, you can find them on my blog.

  2. Elizabeth oktober 25, 2010 bij 1:05 am #

    LOVE your drawings. Hehe! The best. Can I use this for a post on my blog? I’ll link back here of course!🙂 xxx

  3. Aquilance oktober 25, 2010 bij 1:24 pm #

    Vind je naam echt heel erg leuk ^^

  4. Paulina oktober 25, 2010 bij 5:31 pm #

    Love it!;)

  5. myownbedtimestory oktober 25, 2010 bij 6:31 pm #

    leuke naam !!

Geef een reactie

