NO, NO, NO! THIS IS NOT GOOD!

25 Okt

Lieve bloggers. Het spijt me heel erg, maar er komt dus weer een hele verandering. De naam zal HippThingz blijven en VOGUELLE is dus helemaal verleden tijd. Asjeblieft, vergeet die naam VOGUELLE. Het was helemaal verkeerd! Waarom? Ik zal het jullie vertellen…

Ik was druk bezig met het veranderen van mijn naam. Ook moest ik het webadres veranderen. Dat lukte dus niet. Wat natuurlijk heel jammer is. Ik overwoog zelfs om een nieuwe blog te maken. Alleen voor een naam! Ik dacht, dat gaat te ver. Dus ik stopte onmiddelijk, en dus zal de naam weer HippThingz worden.

Het spijt me heel erg als ik jullie zo erg verward heb. Het spijt me zo erg.

Dus vanaf nu:
HIPPTHINGZ – http://www.hippthingz.wordpress.com

Bedankt voor jullie begrip.

——————————————————————————————

Dear bloggers. I’m so sorry, but there comes a whole new change again. The name will be still HippThingz and VOGUELLE is completely gone. Please, forget the name VOGUELLE. It was all wrong! Why? I’ll tell you…

I was working hard for changing my name. I also had to change the web adress. That did’nt work. Wich is very sad. I even considered to make a new blog. Only for a name! I thought, that goes to far. So, i immediately stopped, and so the name will be HippThingz again.

I’m so sorry if i confused you. I’m really sorry.

So from now:
HIPPTHINGZ – http://www.hippthingz.wordpress.com

Thanks for your understanding.

Lots of Love, HippThingz.

8 Reacties to “NO, NO, NO! THIS IS NOT GOOD!”

  1. Aquilance oktober 26, 2010 bij 10:39 am #

    Is niet erg joh. Ik vond het ook al vreemd dat je nog met HippThings bleef commenteren enzo.

  2. Aquilance oktober 26, 2010 bij 2:46 pm #

    Uhm. Ik heb geen idee waar je me van zou kennen.
    Ik kom voor ik naar Duitsland ging uit Assen, ik ga op vakantie in de buurt van Agde (Frankrijk) en ik kom wel eens in Boxtel en Rotterdam. Misschien zegt een van die plaatsen je wat?

  3. Aquilance oktober 26, 2010 bij 4:53 pm #

    Ja, maar das echt serieus al een tijd geleden.

  4. myownbedtimestory oktober 26, 2010 bij 5:31 pm #

    Jammer vogueelle was een heel mooie naam maar dat is ook hippthingz =)

  5. Aquilance oktober 26, 2010 bij 5:34 pm #

    Das al zeker 2 jaar geleden, toen was ik 11/12 en toen had ik een heel ander gezicht, komt door een beugel.

  6. johanna oktober 26, 2010 bij 8:34 pm #

    Ohh so inspiring

  7. Quirine oktober 27, 2010 bij 8:06 pm #

    Ah, wat jammer, vond het echt een leuke naam! Maar hippthingz is ook leuk😀
    xx

  8. todaysfashioncouture oktober 29, 2010 bij 4:10 pm #

    Hippthingz love❤

    Maakt niet uit, we volgen je site toch wel, of het nou hippthingz, voguelle of whatever is!

    xoxo

Geef een reactie

