Old but Gold.

31 Okt

Oud, maar Goud. Over Adam gesproken, hij is niet genomineerd voor de EMA’s. Maar zou hij wel een prijs uit rijken, omdat hij een goed jaar heeft gehad, qua muziek? Ik vind dit een heel goed lied en het is ook een nummer 1 hit geworden. We’ll see!

Old, but Gold. About Adam, he’s not nominated for the EMA’s. But would he give the prices, because he had a good year about music? I like this song and it was also a number 1 hit. We’ll see!

Lots of Love, HippThingz.

PS. Ik stuur niet zo vaak meer artikelen. Ik heb hier 2 verklaringen voor: Ik heb niet zoveel tijd meer en ik ben nogal inspiratieloos. Het is weg. Weten jullie misschien iets zodat het terug komt? Let me know!

PS. I don’t send articles much. I have 2 explanations: I don’t have much time anymore and i’m uninspired. It’s gone. Do you know something, so it will come back? Let me know!

5 Reacties to “Old but Gold.”

  1. Bente oktober 31, 2010 bij 3:57 pm #

    Adam Lambert vind ik zo geweldig & ik vind het nogal stom dat hij niet genomineerd is :s

    Ik ben de laatste tijd ook nogal inspiratieloos, meestal blog ik daarom ook maar 1x in de week ofzo.. Misschien moet je een x iets spannends gaan doen (paintballen ofzo) en daar dan een verslagje over schrijven haha >.<

  2. Manon oktober 31, 2010 bij 4:36 pm #

    Geweldig nummer!! Ik hou van zijn stem en dit liedje.

  3. Paulina oktober 31, 2010 bij 6:27 pm #

    Nice;)

  4. todaysfashioncouture oktober 31, 2010 bij 6:56 pm #

    Leuk liedje,
    maar niet helemaal mijn style.

    xxx love!

  5. sofie november 1, 2010 bij 4:56 pm #

    geweldig liedje!
    x

Geef een reactie

