LookBook StreetDaily.

1 Nov

Het is nog niet helemaal winter, dus een goede reden om een rokje te dragen (:
Ze heeft mooie combinaties gemaakt! Ik vind alles leuk, behalve de schoenen. Jammer, maar ze had beter iets anders kunnen dragen, zoals die legerschoenen met hak (haha, weten jullie wat ik bedoel? Ik kan even niet op de naam komen, sorry!)

White Leather Jacket – New Yorker
Beret – Een cadeautje van haar vriendin, maar te koop bij o.a. H&M
Scarf – Unknown, maar je kan het kopen bij o.a. H&M
Knitted Dress – Mango
Skirt – Unknown, maar je kan het kopen bij o.a. Mango, H&M.
Legging – welovecolors.com

 

Lots of Love, HippThingz.

9 Reacties to “LookBook StreetDaily.”

  1. Todays Fashion Couture november 1, 2010 bij 5:05 pm #

    Leuke look,

    Zou je misschien eens een winter/herfst look willen laten zien?
    Meestal doe je zomer looks, alleen het is nu bijna winter, inmiddels herfst. ;]

    xx love!

    • HippThingz november 1, 2010 bij 5:33 pm #

      Haha, jaa ach.. Ik vond deze look juist wel wat voor de herfst (:
      Bij ons is het namelijk nog niet zo heel erg koud, maar ik zal er rekening mee houden!

      xx

  2. Judith november 1, 2010 bij 5:29 pm #

    Leuke look, alleen de legging is niks voor mij.

  3. Manon november 1, 2010 bij 6:08 pm #

    Prachtige look.

  4. britt november 1, 2010 bij 6:21 pm #

    Super leuk!

  5. sofie november 2, 2010 bij 9:38 am #

    prachtige combinatie! maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet zot van de schoenen :p
    x

  6. Paulina november 2, 2010 bij 4:26 pm #

    Lovely❤

  7. Make it mine november 2, 2010 bij 4:34 pm #

    Nice!

  8. Elizabeth Fay november 2, 2010 bij 9:03 pm #

    So gorgeous!

Geef een reactie

