Crazy Shoes.

3 Nov

We hebben allemaal wel aparte schoenen gezien. Maar deze zijn behoorlijk apart! Ze zijn wel inspirerend en vooral orgineel (:

Kobi Levi

 

Yves Saint Laurent

 

Pierre Hardy

 

Alexander McQueen

 

Miu Miu

 

Pollini for Manish Arora

 

Dior

 

Alberto Guardiani

 

De laatste is mijn favoriet <33

Wat vinden jullie? Kunstwerk aan je voeten?

Lots of Love xx.

10 Reacties to “Crazy Shoes.”

  1. Balloon november 3, 2010 bij 6:06 pm #

    Heel apart! Leuk om te zien (:
    Die van Dior vind ik wel draagbaar !

    Liefs x

  2. myownbedtimestory november 3, 2010 bij 7:01 pm #

    Hha die eerste en de laatste ♥
    x]
    ik vind ze allemaal heel leuk maar zo niet draagbaar x] behalve sommige !

    • HippThingz november 3, 2010 bij 7:20 pm #

      Haha, nee ik zou het nooit kunnen dragen xd.
      Maar kunst, dat is t wel ;D

  3. Todays Fashion Couture november 3, 2010 bij 7:04 pm #

    O i love them!!

    Ik vind ze allemaal geweldig behalve de eerste!
    Waauw, ik vind ze echt cool!

    xoxo

  4. Angelique november 3, 2010 bij 7:40 pm #

    Ja, erg leuk!

  5. johanna november 3, 2010 bij 8:11 pm #

    Of course the last ones are MY FAV!

  6. Quirine november 3, 2010 bij 8:54 pm #

    Woooow, haha! Supervet! Maar de meeste zijn niet echt draagbaar lijkt me
    xx

  7. sofie november 4, 2010 bij 10:00 am #

    wat een geweldig artikel! ik vind die van Yves Saint Laurent erg mooi en natuurlijk ook de laatste!
    x

  8. Gossiptimes november 4, 2010 bij 3:24 pm #

    die zijn echt grappig!

  9. Samira // Spraak-Water november 6, 2010 bij 8:52 pm #

    Erg mooi voor in een voor in een vitrine! XxX

Geef een reactie

