Essence Metallics.

4 Nov

Jaja, we hebben lang gewacht, maar hier zijn ze dan: de Essence Metallics!  Zelf heb ik ze nog niet, maar ik ga ze zeker kopen!

————————————————————————————————————————————————

De Eye Pencil

Waaw, zwart en brons zijn mooi! Met deze handige Jumbo Eye kun je de mooiste Smokey Eyes maken (: Verkrijgbaar in: 01 metal battle, 02 steel me en 03 copper rulez!

 

 

De Lippenstift

AFSCHUWELIJK vind ik ze. Misschien wel iets voor carnaval, maar zoals het er nu uitziet, zal ik het niet gaan kopen. Maarja, misschien zijn ze op je lippen wel mooi. We’ll see! Verkrijgbaar in: 01 metal battle, 02 steel me en 03 iron goddess.

 

 

De Oogschaduw.

Ik vind ze heel erg mooi en je zou met de blauwe een perfecte Smokey Eye kunnen maken. Toch zou ik zelf kiezen voor de bronze of de blauwe, want die past beter op mijn huid. Verkrijgbaar in: 01 nothing else metals, 02 steel me en 03 copper rulez! Welke vinden jullie het mooist?

 

 

De Nagellak.

Last but not at least: De nagellak. Deze zijn echt heel erg mooi, vind ik. Ik weet nu al dat het 1 van mijn favorieten zijn ;D Vooral de eerste 2. Verkrijgbaar in: 01 iron goddess, 02 copper rulez!, 03 steel me, 04 nothing else metals.

————————————————————————————————————————————————

De nagellak ga ik zeker kopen! De lippenstift is bij mij nog een grote vraag, want het zal lang niet iedereen staan, denk ik. Gaan jullie nog wat dingetjes van Essence kopen?

 

Lots of Love xx.

7 Reacties to “Essence Metallics.”

  1. Gossiptimes november 4, 2010 bij 3:25 pm #

    leuke collectie!

  2. Manon november 4, 2010 bij 7:10 pm #

    Ik vind die nagellak kleurtjes heel erg mooi.

  3. oomph. november 5, 2010 bij 7:32 pm #

    love those lipsticks!

    http://www.rockoomph.blogspot.com

  4. Debbie november 6, 2010 bij 10:38 am #

    die nagellakjes zijn leuk!

  5. Balloon november 6, 2010 bij 12:11 pm #

    Vooral die nagellakjes zijn echt mooi! (:

    liefs x

  6. myownbedtimestory november 6, 2010 bij 4:09 pm #

    nagellak ♥
    + omg die lipstiks ik hoop dat ze een andere kleur afgeven dan dat ze er uit zien x]

  7. Nina november 8, 2010 bij 10:49 am #

    Wauw, dat eerste nagellakje is echt een beauty ! De rest is ook leuk, behalve de lipsticks.. bah wat een kleuren. Leuke blog heb je !

Geef een reactie

