The EMA’s

9 Nov

De EMA’s, die hebben jullie vast wel gekeken of jullie hebben er vast wel veel over gehoord. The European Music Awards was super! Iedereen was geweldig! Daarom een korte post erover (ja, eigenlijk is het een korte post, als je het vergelijkt met de hele show ;D)

Best New Act: Ke$ha
Best Pop: Lady Gaga
Best Alternative: Paramore
MTV EMA Global Icon: Bon Jovi
Best Rock: Thirty Seconds to Mars
Best Male: Justin Bieber
Best Video: Katy Perry “California Gurls”
Best Hip Hop: Eminem
Free Your Mind: Shakira
Best Live: Linkin Park
Best Female: Lady Gaga
Best Song: Lady Gaga “Bad Romance”
Best European Act: Marco Mengani
Best Push Artist: Justin Bieber
World Stage: Tokio Hotel

La Gaga heeft de meeste awards gekregen, namelijk voor Best Pop, Best Female en Best song! Helaas, helaas, Lady Gaga kon zelf niet bij de EMA’s zijn. Ik had zo gehoopt op een speciale/aparte outfit. Maar Lady Gaga laat haar fans in Roemenië niet stikken! Yeah, Go Go Lady Gaga!

Maar er zijn natuurlijk nog andere zangeressen die het super hebben gedaan!

Katy Perry, met haar liedje “Firework”

Ke$ha, met haar liedje “Tik Tok”

Miley Cyrus met haar liedjes “Can’t be Tamed” en “Who Owns My Heart”

Rihanna met haar liedje “Only Girl (in the world)”

Shakira met haar liedjes “Loca” en “Waka Waka”

__________________________________________________________________________________________

Eva Longoria presenteerde de EMA’s. Ze deed het geweldig en haar outfits waren Fabulous! Morgen (10 November) post ik een apart artikel over haar outfits!  Maar hier alvast een outfit van Eva (:

Hebben jullie de EMA’s nog gekeken? Of hebben jullie het gemist? Voor de mensen die het gemist hebben, klik HIER.
Je krijgt de hele show dan nog een keer te zien op MTV.COM.

Lots of Love xx.

4 Reacties to “The EMA’s”

  1. myownbedtimestory november 10, 2010 bij 11:50 am #

    Leuk zelf heb ik niet gekeken maar ik had er wel al van gehoord =)

  2. Marie november 10, 2010 bij 6:16 pm #

    Ik heb het zelf wel niet gezien maar ik wou wel kijken🙂
    x

  3. Maryse november 10, 2010 bij 6:56 pm #

    Ik heb een stukje gezien, maar kon het niet af zien : (

    Dankje voor je lieve reactie!❤

  4. Nina november 10, 2010 bij 7:11 pm #

    Dank je voor je reactie !
    Ik vond de EMA’s echt leuk, ik ben volgens mij een fan van Eva Longoria geworden, die outfits, zoo vet ! Ik kijk uit naar je artikeltje.
    Ik vond zelf Lady Gaga niet de Best Female, maar ja, smaken verschillen. Wel een leuk artikel dit!

Geef een reactie

