Lay Out a lá HippThingz.

13 Nov

Zoals jullie misschien hebben gemerkt/gezien, ben ik druk bezig met het vinden van een nieuwe achtergrond. Op dit moment heb ik Fifi Lapin (het fashion konijntje van Chanel) als mijn achtergrond, maar ik ben bang dat het maar tijdelijk is. Ik vind het namelijk nog steeds een beetje leeg maar ik weet dus niet welke layout ik moet gaan doen. Dus dat is dus de reden waarom elke keer het achtergrond verandert. En verandert. En verandert… xd

Bedankt voor jullie begrip ;D

Lots of Love, HippThingz.

Later meer over Fifi Lapin!

4 Reacties to “Lay Out a lá HippThingz.”

  1. Make it mine november 14, 2010 bij 7:34 am #

    J’adore Fifi!😉

  2. myownbedtimestory november 14, 2010 bij 9:52 am #

    love it !!

  3. Quirine november 14, 2010 bij 11:38 am #

    Haha, ik vind het leuk!
    xx

  4. sofie november 14, 2010 bij 3:02 pm #

    ik vind deze konijntjes eigenlijk wel schattig!
    x

Geef een reactie

