Cookie de la Louboutin

14 Nov

Hoe het begon…
Christian Louboutin werd gevraagd door de Franse Patisserie Laduree (De beroemde macaron bakker), om de cadeauverpakking opnieuw te ontwerpen. Sugar Envy kwam op het idee om koekjes is de vorm van Louboutins te maken. En dat idee beviel de Franse Pattisserie Laduree wel. Het resultaat: Zo mooi, te zonde om op te eten!





Ik vind zo zonde om het op te eten!

Dit bericht is oorspronkelijk van Fashionscene.nl . Ik vond dit artikel zo leuk, dat ik het gewoon echt op HippThingz moest zetten ;D Maar onthoud: Het komt oorspronkelijk van Fashionscene.nl .

Wat vinden jullie van deze Louboutin koekjes? Hebben jullie een favoriet? Hebben jullie ze al misschien geproefd?

Lots of Love, HippThingz.

7 Reacties to “Cookie de la Louboutin”

  1. Nina november 14, 2010 bij 2:08 pm #

    aah dat ziet er echt heerlijk uit!

    maar eigenlijk ben ik smoorverliefd op die schoenen bovenaan !

  2. Todays Fashion Couture november 14, 2010 bij 2:50 pm #

    Nee, ik heb ze nog nooit gegeten.
    En dat is ook zonde haha (;

    Maar ik heb wel eens Chanel taartje gehad.
    En ik maak die nu ook wel eens zelf in de vorm van koekjes.. (Leuk voor een feestje)

    xoxo love!

  3. sofie november 14, 2010 bij 3:01 pm #

    wow, moet ik hebben! heb je toevallig enig idee waar die te koop zijn??😉
    x

  4. Marie november 14, 2010 bij 5:05 pm #

    Die schoenen zelf zijn al cool!
    Maar die cookies zijn echt gewoon om op te eten🙂
    x

  5. Paulina november 14, 2010 bij 5:21 pm #

    Cute❤

  6. myownbedtimestory november 16, 2010 bij 4:28 pm #

    haha leuk en lekker !

  7. lies november 19, 2010 bij 8:55 pm #

    Lekker! Ik vind koekjes altijd al leuk om te maken. En schoenen… (om te zien/dragen, niet te maken :P)
    Dus dit ga ik thuis snel eens proberen.

Geef een reactie

