Lanvin for H&M: Prijzen.

15 Nov


Op bijna elke blog kom je het tegen: Lanvin for H&M. We zijn er helemaal gek van geworden en er wordt bijna nergens anders over gesproken! Maar logisch toch, de collectie is zó mooi. Maar de prijzen…

Hopelijk kun de je prijzen lezen!

Hmm.. Ik vind het nogal duur. Ik had het toch wel iets goedkoper verwacht. Is het allemaal zo duur omdat het een designer is? Alhoewel… Voor designer kleding is het eigenlijk helemaal niet zo duur. Maar als je de normale H&M prijzen gewend bent… De accessoires zijn nog wel te doen en de shirts ook. Maar ik had me zo verheugd op die jurk. Hmm.. Dat wordt sparen xd.

Wat vinden jullie van de prijzen? Zijn jullie van gedachte veranderd?

Lots of Love, HippThingz.

7 Reacties to “Lanvin for H&M: Prijzen.”

  1. Todays Fashion Couture november 15, 2010 bij 4:03 pm #

    i love it!

    En ik ben dubbel zo blij want ik heb items!
    Ik heb niet de duurste, maar wel de Panty en de zonnebril. En de zwarte rok met ruches heb ik gevraagd voor kerst. En misschien krijg ik die! haha (:

    xoxo love

  2. sofie november 15, 2010 bij 4:22 pm #

    vind het echt een mooie collectie, maar toch wel te duur voor mij….
    x

  3. maryse november 15, 2010 bij 4:39 pm #

    Heel leuk, maar wel een beetje duur..

    Ps: ik ben je gaan volgen🙂

    ‘xx

  4. myownbedtimestory november 15, 2010 bij 7:28 pm #

    Ik had het eerst goedkoper verwacht maar toen dacht ik van nee want het is een topdesigner + ik hoop zo hard iets vast te pakken maar de eerst dag dat het open gaat is het dinsdag en dus school =(

  5. Paulina november 15, 2010 bij 8:35 pm #

    Love it!!

  6. Jan november 15, 2010 bij 10:55 pm #

    Haha bedankt voor je reactie!
    &Hm ik weet nog steeds niet wat ik er echt van moet vinden,
    aan de ene kant, het zijn wel leuke items! Maar ze zijn zo duur, maar ja aan de andere kant, als je normaal iets van Lanvin koopt ben je echt 1000000 keer zo veel kwijt😄
    Naja ik weet het niet hoor…^^’

  7. Cecilie Torp november 16, 2010 bij 5:39 am #

    I love the ladvin collection! Expecially those dresses! I need one.

Geef een reactie

