Review: Bodyshop Mango Bath & Showergel

17 Nov

Vandaag een review! Mijn tweede review (waaaaw!) gaat niet over nagellak, nee, het gaat over ZEEP (:
Deze zeep heb ik gekregen en hij is zo lekker. Meer weten? Lees mee..

Hoe ziet hij eruit? Tsja, Gewoon. Het heeft een gele kleur, logisch want het is een mangozeepje. Aan de onderkant zie je nog een plaatje van wat mango’s en eigenlijk is de verpakking niet echt speciaal…

De achterkant: Niet echt speciaal, de ingrediënten en de hoeveelheid staan er op, inclusief streepjescode etc. MADE WITH PASSION! Hier was ik wel benieuwd naar. Indiaanse vrouwen gebruiken de mango extracten al jaren voor hun zachte huid. Deze zeep is bedoeld voor de droge huid en zorgt er dus voor om je huid zacht te maken en te houden.

De geur: WOOW. Je ruikt definitief de mango! De geur ruikt heel sterk naar mango. Het stinkt helemaal niet, maar ik zou niet zeggen dat het een zacht geurtje is.

Uitproberen: Het ruikt zo lekker en de zeep voelt zacht aan. De hele douche rook zacht naar mango. En ik zal je zeggen: Het was heel prettig. De geur was helemaal niet chemisch, het was juist heel natuurlijk. Op je huid ruik je heel zacht, echt een heel zacht mango geurtje, wat natuurlijk superfijn is, want zelf wil je geen mango zijn. Nadat ik deze zeep 3 keer heb gebruikt, voel ik inderdaad dat mijn huid zachter is geworden.

Conclusie: Ik raad deze zeep iedereen aan! In het flesje ruikt hij sterk, maar als je hem gebruikt, ruik je een zachte mango geur. Bij mij is mijn huid na 3 dagen al zacht geworden! De zeep is zacht, de geur Fris en Fruitig (:

Cijfer: 9

Prijs: 13 Euro.

Zouden jullie dit zeepje willen gebruiken? Heb je deze al of heb je andere zeepjes van de Bodydshop?

 

Lots of Love, HippThingz.

7 Reacties to “Review: Bodyshop Mango Bath & Showergel”

  1. Todays Fashion Couture november 17, 2010 bij 2:29 pm #

    Leuk Review!

    Ik heb van die kleine gekleurde zeepjes (liggen altijd op kleur gesorteerd in bakken).

    Je reviews zijn echt handig (:

    xoxox love

  2. sofie november 17, 2010 bij 5:40 pm #

    oh wow, TBS, moet ik dus hebben!
    x

  3. Judith november 17, 2010 bij 6:47 pm #

    Goed review!
    Zelf zou ik geen 13euro uitgeven aan zeep, dan eerder aan make-up of andere dingen🙂

  4. Paulina november 17, 2010 bij 6:54 pm #

    Nice post:)

  5. Beautyking november 17, 2010 bij 8:13 pm #

    Hey meid,ik zag net je site bij mijn comments staan,ziet er goed uit hoor!:D

    xx

  6. maryse november 17, 2010 bij 8:45 pm #

    Leuke post !🙂

    Dankje!

  7. Fleur november 18, 2010 bij 3:17 pm #

    Elke keer als ik in de Body Shop sta denk ik: oeh, die wil ik proberen. PS: I looooooooove your background, Fifi Lapin!

Geef een reactie

