Games are for Fun.

18 Nov

Kun je niet genoeg krijgen van Mario spelletjes? Of ga je liever voor Pacman? Je kunt in ieder geval deze 2 helden op je nagels lakken (: Hoe? Kijk mee!

Pacman&Ghosts Nails:

Mario Mushroom Nails:

Cute, right?
Wat vinden jullie ervan? Welke is jullie favoriet?
Oh, en laat me weten welke nail tutorial jullie de volgende keer willen zien!

Lots of Love, HippThingz.

10 Reacties to “Games are for Fun.”

  1. Manon november 18, 2010 bij 6:06 pm #

    Leuke tutorial en ik wil er wel een zien met snoepjes:)

  2. myownbedtimestory november 18, 2010 bij 6:55 pm #

    haha die zijn echt leuk !

  3. Martine november 18, 2010 bij 7:26 pm #

    Ooeeeh die van Mario vind ik leuk! Enne doe mij maar een leuke (orginele) dierenprint😀

    x Martine

  4. Marie november 18, 2010 bij 8:00 pm #

    Wat een leuke inspiratie🙂
    x

  5. Ilse november 18, 2010 bij 8:04 pm #

    Allemaal!:D
    Als ik toch echt moet kiezen, dan fruit, want daarbij kan ik me niet veel voorstellen. Dierenprint (zebra, lieveheersbeestje,…) kan ik zelf al, daar wijd ik misschien ooit eens een blog aan:p

  6. Paulina november 18, 2010 bij 8:59 pm #

    Nice post;)

  7. todaysfashioncouture november 19, 2010 bij 6:33 am #

    Leuke filmpjes!

    Volgende keer zou ik dierenprint leuk vinden, en op de tweede plek snoepjes. En fruit op de derde plek😉

    xoxox love

  8. Jan november 19, 2010 bij 10:25 am #

    Haha supervet,
    argh ik moet dat echt een keertje leren,
    bij mij gaat altjd alles mis😄

    &Bedankt voor je reactie!

  9. sofie november 19, 2010 bij 5:25 pm #

    wat een leuke filmpjes! en bij die nail art tutorials kan ik echt niet kiezen, ze lijken me allemaal leuk!
    x

  10. Angelique november 19, 2010 bij 7:02 pm #

    Enorm leuk! Doe maar dierenprint next time🙂

Geef een reactie

