Sweet Candy.

20 Nov

Jullie hebben allemaal gestemd op welke nail tutorial jullie wilden zien. Het is uiteindelijk geworden: Snoepjes! Niet goed voor je tandjes, wel voor je nagels (: Moeilijk, maar oefening baart kunst!

Cupcakeeess!!

Hartjes❤

Tip: Als kleine hartjes te moeilijk zijn, of je vindt het nog lastig om heel veel hartjes op 1 nagel te doen, begin dan eerst met 1 hartje op elke nagel. Dat is ook heel leuk (:

M&M’s ;D

Tip: Dit zijn 3D nagels. Je kunt ook gewoon nagellak gebruiken en gewoon rondjes op je nagels lakken, in plaats 3D rondjes.

Woow. Ik vind het best wel knap als je dit kunt doen. Ik zal heel veel moeten oefenen voordat ik dit zou kunnen.

Welke gaan jullie uitproberen? Hebben jullie een favoriet?

Lots of Love, HippThingz.

8 Reacties to “Sweet Candy.”

  1. Marie november 21, 2010 bij 9:09 am #

    Ach! Die cupcakes zijn echt schattig
    en die m&m’s ook🙂
    x

  2. sofie november 21, 2010 bij 10:37 am #

    omg die cupcakes! <3<3<3
    x

  3. Aquilance november 21, 2010 bij 2:03 pm #

    Ik wil dat ook kunnen, mweh…

  4. Paulina november 21, 2010 bij 3:32 pm #

    nice;)

  5. Todays Fashion Couture november 21, 2010 bij 4:30 pm #

    Leuke filmpjes!
    Maar wel lastig om te doen!
    Dat kost veel oefenwerk (:

    Trouwens heb je twitter?
    Zou leuk zijn!

    Dit is de mijne: http://www.twitter.com/intodaysfashion

    Als je het nog niet hebt, kun je het ook maken voor hippthingz..

    xxx

  6. Manon november 21, 2010 bij 5:26 pm #

    Echt heel erg leuk. Ik weet alleen niet of ik daar het geduld wel voor heb;-)

  7. lies november 21, 2010 bij 6:01 pm #

    ik zou zeker die M&M’s doen…
    Jammieee.

  8. Judith november 21, 2010 bij 6:15 pm #

    Wauw, ziet er super uit zeg!😉

Geef een reactie

