Primark Wintercollectie 2010/2011

25 Nov

De wintercollectie van de Primark 2010/2011. Ik vind het een hele leuke en originele collectie. Love it <33

 

 

 

 

Zoals jullie zien is er van alle trends wel wat, faux fur, nude, knitwear, high waisted skirts etc.

Er is een nieuwe Primark geopend in Hoofddorp. Ik woon er toevallig dichtbij, dus ik ga er zaterdag heen! En er is onlangs een nieuwe collcetie gesignaleerd. Er zijn veel military details terug te zien in de schoenen en er zijn nieuwe accessoires. Ik laat jullie die nieuwe collectie morgen zien!

Lots of Love, HippThingz.

6 Reacties to “Primark Wintercollectie 2010/2011”

  1. Manon november 25, 2010 bij 7:59 pm #

    Leuke collectie, alleen kan ik het nooit vinden in de Primark.

    Liefs.

  2. Dominique november 25, 2010 bij 10:47 pm #

    Dat heb ik nou ook. Kan het daar nooit vinden.
    Op de foto’s wel erg gaaf. Hoe is die in Hoofddorp? Net zo groot en fijn als die in Rotterdam?
    Neem ook eens een kijkje op http://www.FashionHeaven.nl! Ik test alles zelf, van Koolaburra schoenen tot koeienleertassen!

    x

  3. a Queen in Me november 26, 2010 bij 5:47 am #

    oooh die is zo leuk!:D

  4. sofie november 26, 2010 bij 4:55 pm #

    er zitten echt wel leuke kleedjes bij!
    x

  5. Todays Fashion Couture november 26, 2010 bij 5:04 pm #

    Hey!

    Als je wilt, zou je dan weer een column willen schrijven?
    Omdat je dicht bij de nieuwe primark woont, en ik vandaag een artikel over die winkel heb geplaatst, leek het me leuk!

    Bijvoorbeeld een verslagje hoe de winkel eruit ziet (en heel misschien een foto v/d winkel?)

    Het is maar een idee hoor (:

    xxx love

  6. Nathalia november 26, 2010 bij 8:21 pm #

    Er zijn echt veel leuke dingen tussen die collectie
    alleen vermoed ik dat primark niet bestaat in België

Geef een reactie

