J’adore the Autumn!

26 Nov
I Wonder if maybe i could be the one you ever Dreamed about.

Made on Polyvore. Mijn naam is xVoguelle (: See you then!

Zoals je ziet heb ik gebruik gemaakt van zachte en nude kleuren. I Love the Knitwear & Circle Shawl <33 Het houd je lekker warm deze tijd. Want volgende week wordt het al onder de 0 Graden ö

Wat is jouw favo kleurtje in de winter?

Lots of Love xx.

PS: Follow me on Twitter: www.twitter.com/HippThingz

6 Reacties to “J’adore the Autumn!”

  1. Marie november 26, 2010 bij 6:06 pm #

    Eigenlijk heb ik niet echt een favo kleurtje🙂
    x

  2. Manon november 26, 2010 bij 6:23 pm #

    Geweldig moodboard. Mijn favo kleur is camel🙂

    Fijn weekend.

    XX

  3. Tine november 26, 2010 bij 9:52 pm #

    Geweldige kleur! Ik houd de ene week/dag van die kleur en dan wissel ik weer af, yeahah🙂
    x

  4. Judith november 26, 2010 bij 10:40 pm #

    Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete kleur, maar ik hou ook enorm veel van knitwear.

  5. myownbedtimestory november 28, 2010 bij 10:21 am #

    mooi gedaan
    + i love knitwear x]

  6. Britt november 29, 2010 bij 4:34 pm #

    Ooooh heel leuk gedaan!
    Het liefst draag ik grijze dingen in de winter:D

Geef een reactie

