Is everybody ready to Party? Part 1

28 Nov

Het gala komt steeds dichterbij! Exciting! De voorbereiding kost zoveel tijd, want er komen vragen zoals: Wat moet ik aantrekken? Wat voor make up? Hoe moet ik mijn haar doen?

We beginnen met de kleding. Wat moet je aantrekken? Het liefst wil je een jurk aan dat niemand anders heeft. Maar het moet wel bij het thema passen…Tips!

– Koop geen jurk bij de H&M. Heel veel meisjes gaan daar een jurkje kopen en er zullen gegarandeerd meer dan 3 meisjes zijn die dezelfde jurk aan zullen hebben!

– Speel met accessoires. Je jurk kan er dan heel anders uitzien!

– Ga niet voor een jurk, maar voor een topje en een rokje. Ik garandeer je dat niemand hetzelfde aan heeft!

– Ga voor een andere kleur. In plaats van zwart, ga je bijv. voor een witte jurk!

– Ben je creatief? Ga dan zelf een jurk maken of je kunt een jurk kopen en hem zelf veranderen. (Bijvoorbeeld, een band erop naaien, een strikje, bloemetje…)

– Draag een jurk van de Lanvin❤ H&M collectie. Woon je niet dichtbij een filiaal dat Lanvin jurken verkoopt? Ga dan naar Ebay of Markplaats!

Sites voor jurken:
http://www.zalando.nl/dameskleding-jurken-kort/

http://veromoda.bestsellershop.com/NL/jurken/47376

www.ladress.com

Is Everybody Ready To Party?

Made by HippThingz.

Part 2 komt morgen! Hebben jullie nog tips?
Lots of Love, HippThingz.

Follow me on Twitter: www.twitter.com/HippThingz

9 Reacties to “Is everybody ready to Party? Part 1”

  1. Manon november 28, 2010 bij 2:21 pm #

    Leuke post!!
    Ik vind dat jij altijd hele leuke dingen plaatst🙂

    Ik krijg dat Lanvin jurkje, alleen dan de zwarte. Hij is zo mooi🙂

    XX

  2. Maryse november 28, 2010 bij 2:57 pm #

    Super leuk!❤
    & dankjewel🙂

  3. a Queen in Me november 28, 2010 bij 3:37 pm #

    oooh zo’n leuke poost ! :d
    ik ganiet naareen bal, maar het zijn alvast leuke ideetjes voor kerstfeestjes met de familie fsu ^^

  4. Quirine november 28, 2010 bij 3:52 pm #

    Ooh, handig! Haha, ja ik ben het met Manon eens, je plaatst altijd leuke dingen (:
    x

  5. lies november 28, 2010 bij 3:59 pm #

    dankjewel,
    Handige tips. Zeker die van de H&M.
    Kuch, jammer genoeg ben ik al te laat.

  6. todaysfashioncouture november 28, 2010 bij 4:58 pm #

    Leuk artikel want ik heb binnenkort een feest.(:

    xx love!

    & Super bedankt voor de column! Die is echt leuk geworden!

  7. myownbedtimestory november 28, 2010 bij 5:10 pm #

    Jammer dat onze school geen gala geeft =(
    + ik heb al een kleedje van H&M en ben er toch wel super blij mee x] maar inderdaad bestaat er nu wel een kans dat iemand anders het ook koopt ♥

  8. Asmae november 28, 2010 bij 11:38 pm #

    die lanvin jurkje vind ik echt heel mooi!

  9. Samira // Spraak-Water november 30, 2010 bij 8:30 pm #

    (L) deze artikelenreeks, denk ook eens aan mooie panty’s/maillots XxX

Geef een reactie

