Is Everybody Ready To Party? Part 3

30 Nov

Het gala komt steeds dichterbij! Exciting! De voorbereiding kost zoveel tijd, want er komen vragen zoals: Wat moet ik aantrekken? Wat voor make up? Hoe moet ik mijn haar doen?

Dit is part 3 van de post. Wil je part 1 en/of 2 nog terug zien? Klik dan HIER voor part 1 of HIER voor part 2.

Part 3: Hoe moet ik mijn haar doen? Je haar moet er natuurlijk ook mooi uit zien! Je kunt zoveel doen met lang haar! Maar heb je juist kort haar? Of heb je krullen, die steeds in de klit zitten? Tips!

VOORBEREIDEN.

– Verzorg je haar sowieso goed. Shampoo, haarmasker. Alles is goed.

– Gebruik een paar dagen voor het gala zo min mogelijk of geen hairspray/gel/wax (Als je dat gebruikt)

– Borstel je haar elke ochtend en avond. Dit zorgt voor minder klitten.

JE HAAR ALMOST READY MAKEN.

– Heb je krullen? Kam je haar zó, dat je helemaal geen klitten hebt. Als je stijl haar wilt hebben, stijl je het met een stijltang die een goede kwaliteit heeft en zo min mogelijk je haar beschadigt.

– Heb je stijl haar? Dan hoef je eigenlijk niet veel te doen, maar kam het wel goed zodat je geen klitten hebt. Als je krullend haar wil hebben, krul het met een krultang die een goede kwaliteit heeft en zo min mogelijk je haar beschadigt.

– Heb je kort haar? Koop extensions met van die handige clipjes eraan. Zorg voor dezelfde haarkleur!

– Wil je meer volume in je haar? Toupeer je haar met een kam en kam daarna je haar weer heel voorzichtig glad. Gebruik volume-mousse.

IDEAS.

– De Donut Knot
– Quick Messy Updo
– Simpel en Los,  maar wel gekruld/gestijld
– Fish Braid
– Taylor Swift Hairstyle.

Wil je een Fish Braid? Dit filmpje helpt je op weg!

Hoe moet je hair extensions in doen? Check this Out!

De Donut Knot is al heel vaak gedragen door sterren, zoals Whitney Port, Kim Kardashian, Heidi Klum. Wil jij ook zo’n knot? Take a Look!

Hebben jullie al genoeg inspiratie? haha (:
Dit is dan de allerlaatste post over de ‘Is Everybody Ready To Party?’ thema. Hebben jullie nog vragen of tips, zet ze dan in de comments! Ik beantwoord ze zo snel mogelijk!

LaLaLove, HippThingz.

8 Reacties to “Is Everybody Ready To Party? Part 3”

  1. lies november 30, 2010 bij 3:51 pm #

    Leuk & handig!
    Ik vind het echt leuk verzonnen die drie stappen!!

  2. myownbedtimestory november 30, 2010 bij 3:59 pm #

    De eerste is echt zo mooi die ga ik zeker eens proberen
    die laatste is ook leuk alleen heb ik zo’n ding ni x]

  3. Marie november 30, 2010 bij 7:44 pm #

    Handige kapsels!
    x

  4. Samira // Spraak-Water november 30, 2010 bij 8:29 pm #

    Ik mis nog haaraccessoires!! Dat kan ik tenminste in mijn haar doen -half lang in laagjes geknipt met krullen-XxX

  5. Manon november 30, 2010 bij 9:19 pm #

    Leuke post. Ik weet nog niet wat ik met mijn haar ga doen, misschien grove krullen erin laten zetten🙂

    XX

  6. a Queen in Me december 1, 2010 bij 6:07 am #

    die eerste is echt heel mooi! <33

  7. Jan december 1, 2010 bij 4:47 pm #

    Bedankt voor je berichtje!
    &Waarom ga je niet meer? :O
    Je moet moet moet echt gaan haha!

Geef een reactie

