Roses are Red, Violets are Blue…

1 Dec
LC

Made by HippThingz

Wat vinden jullie ervan?
De trui die Lauren Conrad aan heeft is van KOHL’S.
Weten jullie of KOHL’S al in Nederland zit?

Love, HippThingz <33

PS: Het kan zijn dat ik deze week niet veel post, omdat en een beetje ziek ben😦

9 Reacties to “Roses are Red, Violets are Blue…”

  1. Manon december 1, 2010 bij 6:54 pm #

    Ik weet het niet, wel heeft zij een hele leuke stijl!

    XX

    • lies december 1, 2010 bij 7:15 pm #

      Wat leuk gedaan!
      Wel vervelend dat je een beetje ziek bent.. dat is iedereen nu wel :p.

  2. Quirine december 1, 2010 bij 8:11 pm #

    I likeee😀. En veel beterschap!
    x

  3. a Queen in Me december 2, 2010 bij 5:54 am #

    echt een leuke outfit!!❤

  4. Dominique december 2, 2010 bij 3:08 pm #

    Goede outfit heeft ze daar!
    Beterschap hoor!

    x
    Dominique
    http://www.FashionHeaven.nl

  5. myownbedtimestory december 2, 2010 bij 3:45 pm #

    veel beterschap
    + ik weet het niet =s

  6. sofie december 2, 2010 bij 4:30 pm #

    oh wow, leuke pull! een nog veel beterschap😉
    x

  7. Marie december 2, 2010 bij 6:15 pm #

    Ik vind het echt wel ‘iets’ supermoois🙂
    x

  8. Samira // Spraak-Water december 2, 2010 bij 9:55 pm #

    Beterschap meis,

    Ik vind Lauren echt top! Ze ziet er altijd fantastisch uit. Dit is simpel maar toch weer leuk. Leuke post, ondanks dat je ziek bent😉 Xx

Geef een reactie

