The Nanny.

5 Dec

Nanny’s zijn altijd al een soort van voorbeeld geweest voor de kleintjes. Nu ook voor ons. Hun stijl is een vleugje ’60 met een tikkeltje vintage en een snufje chic. Laat je inspireren en treed de Nanny-World in.


Foto’s: Avant Garde

Wat vinden jullie ervan?

Love, HippThingz

11 Reacties to “The Nanny.”

  1. sofie december 5, 2010 bij 2:45 pm #

    haha, geweldige foto’s!
    x

  2. Manon december 5, 2010 bij 3:14 pm #

    Super mooie foto’s.

  3. Quirine december 5, 2010 bij 4:32 pm #

    Cool! Mooie foto’s!
    x

  4. Paulina december 5, 2010 bij 5:04 pm #

    So lovely!

  5. Angelique december 5, 2010 bij 6:06 pm #

    Leuke foto’s!

  6. Judith december 5, 2010 bij 6:41 pm #

    Haha, wat leuk!

  7. lies december 5, 2010 bij 8:21 pm #

    Ik vind die look echt Geweldig!

  8. Jan. december 5, 2010 bij 9:19 pm #

    Haha ik heb nooit geweten dat nanny’s er zo leuk uitzagen! Leuke foto’s,
    en bedankt voor je berichtje,
    argh deed het pijn?
    Bij mij niet, haha ik vond het echt grappig😄

  9. sketchbooksix december 5, 2010 bij 9:33 pm #

    LOVE the hair cut

  10. myownbedtimestory december 6, 2010 bij 3:36 pm #

    Sommige looks vind ik wel eerder aan de grappige kant en wat te ondraagbaar x]
    maar leuk !

  11. a Queen in Me december 7, 2010 bij 6:58 am #

    ooh geweldig mooie outfits!!❤

Geef een reactie

