LookBook Street Daily.

6 Dec

Wijde blouse – lavastore.se
Laarzen – Sixty Seven

Do you like it?

Love, HippThingz <33

8 Reacties to “LookBook Street Daily.”

  1. Manon december 6, 2010 bij 7:31 pm #

    Ik vind haar haar echt heel erg mooi.
    XX

  2. Nina december 6, 2010 bij 7:38 pm #

    Deze look vind ik leuk, echt iets voor mij. Haar haar is inderdaad echt heel mooi !

  3. lies december 6, 2010 bij 7:41 pm #

    Leuk! lekker nonchalant ( haha das een zin voor mijn moeder)

  4. Marie december 6, 2010 bij 7:58 pm #

    Een supermooie outfit!
    x

  5. myownbedtimestory december 7, 2010 bij 11:50 am #

    wow prachtig !

  6. Marie december 7, 2010 bij 4:44 pm #

    Ik vind het echt een supermooie foto!
    x

  7. sofie december 8, 2010 bij 1:58 pm #

    erg mooi!
    x

  8. Jan december 11, 2010 bij 1:01 pm #

    Wow geweldige foto!
    &Bedankt voor je lieve reactie,
    haha ja indd. lucky me ^^

Geef een reactie

