Coupe Rihanna

8 Dec

Zoals jullie weten heeft Rihanna al heel vaak haar haar verandert. Tegenwoordig loopt ze nu met rood haar, misschien een nieuwe rage? Haha, je weet maar nooit.
Maar wat waren de kapsels van Rihanna? Kijk mee, naar Rihanna’s kapsels door de jaren heen.


2005
In 2005 had ze nog een normale coupe. In deze tijd had je nooit gedacht dat ze met rood haar zou lopen!


2006
“WOW!” hoor ik jullie al denken. In 1 jaar tijd, al zo lang haar? Ja, ze heeft inderdaad wel wat langer haar gehad, maar niet zó lang. Dit zijn maar extensions. Zelf vind ik korter haar meer bij Rihanna passen, maar misschien komt dat ook omdat we dat meer gewend zijn.


2007
Ja, deze kennen jullie allemaal. De bekende Bob-coupe van Rihanna was inmiddels een rage geworden. Rihanna wilde een hele nieuwe look hebben en daarom ging ze voor donker en kort, want veel vrouwen hadden lang en licht haar.


2008
Misschien kennen jullie deze niet. Dit kapsel had ook niet echt veel indruk gemaakt, alhoewel het er wel apart uitziet.


2009
Dit kapsel is heel nieuw en het is letterlijk een hanenkam. Opzicht vind ik het niet zó erg. Het heeft iets, maar ik zou er zelf niet mee willen lopen.


2009
Hier heeft ze eigenlijk hetzelfde haar, alleen anders gestyled. Hier zie je dat ze een paar lokken blond heeft geverfd. Persoonlijk vind ik dit kapsel wat minder.


2009
Het bleef niet alleen bij blonde lokken. Hier heeft ze haar haar helemaal blond geverfd., alleen wel minder blond dan de vorige foto. Ook hier heeft ze gewoon hetzelfde haar, alleen anders gestyled.


2010
Deze coupe kennen jullie waarschijnlijk van de clip “Rude Boy”. Deze vind ik persoonlijk beter, met die krulletjes. Ze heeft het wel blond gelaten.


2010
En tenslotte, deze coupe. We hadden denk ik allemaal niet verwacht dat ze het helemaal rood zou verven. Ik ben zelf niet zo dol op dit kapsel, maar ik vind haar andere kapsel beter, die je ook ziet in de clip “Only Girl (in the world)”

Wat vinden jullie van haar kapsels? Mooier of juist minder geworden?

Love, HippThingz.

17 Reacties to “Coupe Rihanna”

  1. Samira // Spraak-Water december 8, 2010 bij 7:05 pm #

    Ik vind de eerste 3 “normale” kapsel eigenlijk het leukst. Ik hou niet zo van haar kapsels, geef mij aar natural! Xx

  2. lies december 8, 2010 bij 7:57 pm #

    Leuk gedaan!
    Ik vind de bob-coupe het beste bij haar passen, en zelf ook het leukste. Alleen niet voor mij(:

  3. sketchbooksix december 8, 2010 bij 8:12 pm #

    she’s so amazing

  4. Nina december 8, 2010 bij 8:51 pm #

    Ik vind haar eerste coupes het leukste, maar ik snap wel dat het afknippen van haar haar goed was voor haar carriere. Zo werd ze wel opeens anders dan de anderen, en daar heb ik wel respect voor. Het nieuwe kapsel (uit only girl en what’s my name) vind ik ook wel leuk, al had ik niet verwacht dat rood haar zou staan..

  5. Manon december 8, 2010 bij 10:06 pm #

    Ik vind haar het korte haar toch wel het leukst staan.

  6. Queen Desi december 9, 2010 bij 11:40 am #

    i love her hair style so much..
    she always change from one to another.
    i love her latest hair style long sleek red hair.. (almost) perfect

    THE SECRET LIFE OF “D”

    in Love&Light
    Queen D

  7. sofie december 9, 2010 bij 12:51 pm #

    ik vind ze echt mooi staan met bijna alle kapsels!
    x

  8. myownbedtimestory december 9, 2010 bij 4:04 pm #

    Ik weet niet zeker maar de meeste looks vind ik niet zo mooi als ik moet kiezen vind ik de eerste, het gewoonste het leukste x]

  9. todaysfashioncouture december 9, 2010 bij 5:50 pm #

    Wat een leuke post!
    Ik ben een grote Rihanna fan,
    en ze is een style icoon voor mij.

    Ik vind kort haar hoe zij het draagt zo leuk!

    xoxox

  10. Marie december 9, 2010 bij 6:04 pm #

    Ik vind ze steeds minder mooi worden: Eerst had ze mooi haar (en ook op de derde foto)
    x

  11. Paulina december 11, 2010 bij 11:13 am #

    Lovely Rihanna❤

  12. Maryse december 12, 2010 bij 10:24 pm #

    Wauw, ik vind het allemaal wel hip staan!

  13. Angelique december 14, 2010 bij 5:55 pm #

    Alles staat haar wel🙂

  14. Ryan december 15, 2010 bij 5:14 am #

    She is so beautiful!

  15. Ryan december 15, 2010 bij 5:15 am #

    She is so beautiful

  16. todaysfashioncouture december 15, 2010 bij 5:42 pm #

    hey,
    wanneer komt er weer een artikel?
    Ik ben hippthingz verslaafd i know😉

    xoxox love

  17. a Queen in Me december 20, 2010 bij 2:08 pm #

    ik vind haar haar in love the way you lie super mooi!!❤

Geef een reactie

