Welcome Back!

24 Dec

Heey!
Zoals jullie hebben gemerkt heb ik al een paar dagen niets gepost. Het spijt me ontzettend! Maar ik heb een verklaring hiervoor: Ik zat even in een dipje, dus daarom kon ik niets posten. Daarbij had ik ook geen inspiratie meer.
Maar, vanaf vandaag zal ik weer gaan posten! Maar er is wel een verandering. Ik post niet meer elke dag (wat ik eigenlijk ook niet meer deed) maar ik post nu om de dag.
Waarom? Omdat ik dan genoeg tijd heb om een onderwerp te verzinnen en zodat jullie geen enkele post missen (:

Natuurlijk heb ik in die dagen overal gezocht naar nieuwtjes en onderwerpen over make-up, fashion etc… Maar het paste allemaal niet bij elkaar. Het was niet wat ik zocht. En ik wist ook eigenlijk niet waarover ik het wilde hebben. Ik had geen enkele creativiteit in me, dus daarom was ik even inspiratie-loos.

Het dipje was maar even, en ik ben er weer bovenop gekomen. En het is natuurlijk bijna 2011, dus ik wil en zal niet meer in een dipje zitten! 2011 wordt namelijk een topjaar voor mij! Wie doet er mee met nieuwjaarsduik? ;D

Dus, hopelijk begrijpen jullie me. Ik zal vanaf nu om de dag posten! En voor een nieuwe start, heb ik een filmpje. Je kunt de droogte van de humor al voelen:

o_0” … :’D

LaLaLove, HippThingz <33

Merry X-Mas & a Happy New Year!

4 Reacties to “Welcome Back!”

  1. Belle december 24, 2010 bij 3:47 pm #

    Fijn dat je weer terug bent:)

  2. Manon december 24, 2010 bij 8:08 pm #

    Fijn dat je terug bent en een leuk filmpje!!

  3. Samira // Spraak-Water december 24, 2010 bij 9:40 pm #

    Gelukkig ben je er weer meis! Fijne kerstdagen en tot de volgende post Xx

  4. Quirine december 27, 2010 bij 10:49 am #

    Leuk dat je er weer bent! Ik heb dat ook af en toe, dat ik echt geeen inspiratie heb😛
    x

Geef een reactie

