Question: Moscow Invasion!

28 Dec

Jullie kennen het vast wel: het merk Moscow. In Nederland is dit merk erg populair, vooral de Moscow jassen. De jassen hebben het helemaal gemaakt deze winter en veel meisjes dragen deze bomberjack’s. Ik heb gemerkt dat het bijna op UGG’s begint te lijken, qua populariteit. Veel meiden/vrouwen dragen Moscow en UGG’s tegerlijkertijd aan. Heerlijk warm en hé, er is niks mis mee!

Ik herriner me (jaren geleden) dat mijn vriendin zei: Ik zal nooit bont dragen.
Paar jaar daarna, kwam ze bij me langs of ik met haar mee wilde om UGG’s te gaan kopen.
Dit jaar, kwam ze op school met een gloednieuwe Moscow jas.
Op die dag herrinerde ik me wat ze jaren geleden zei: “ik zal nooit bont dragen”
“Uhm, je weet toch wel dat de kraag van jouw Moscow jas, van bont is hé? Volgens mij konijn?” zei ik tegen haar.
En ja, dat wist ze. Ze had er geen enkele moeite mee zelfs. Ze zei dat ze hem zo mooi vond. Net als haar UGG’s trouwens.

UGG’s hebben Nederland al veroverd. Nu komt Moscow eraan om het land te regeren.

Wat vinden jullie ervan? Moscow Invasion of niet? Stem hieronder en laat een reactie achter ;D

Love, HippThingz.

6 Reacties to “Question: Moscow Invasion!”

  1. Make it mine december 28, 2010 bij 7:03 pm #

    Nee, en ik denk ook niet dat ik echt iets van ga kopen. Ik heb ook al geen UGGs. Ik eet geen vlees, dus je zult mij ook niet zo snel iets van bont zien dragen.
    xxx ♥

  2. lies december 28, 2010 bij 8:38 pm #

    Ik vind de jassen wel mooi, maar ik ga ze niet dragen.
    Leuk die poll’s!

  3. beautyblossom december 28, 2010 bij 8:39 pm #

    Hmm, ik ken die jassen niet! Ik heb ze waarschijnlijk wel eens gezien, maar niet dat ik wist: he dat is een moscow jas! xx

  4. Manon december 28, 2010 bij 10:11 pm #

    Niet echt mijn smaak..

    XX

  5. nathalia januari 1, 2011 bij 12:27 pm #

    Ik ben tegen bont =(
    + ik ken de jassen eerlijk gezegd niet haha

  6. Make friends december 9, 2014 bij 7:44 pm #

    At this time it seems like BlogEngine is the top blogging platform available right
    now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

Geef een reactie

