Olivia Palermo in Spanish VOGUE.

30 Dec

Olivia Palermo staat deze maand in de Spaanse VOGUE. De foto’s zijn zwart wit en hebben een Audrey Hepburn style. Op deze foto’s is zij Thá Queen!

Love, HippThingz <33

Have a Happy New Year!!

12 Reacties to “Olivia Palermo in Spanish VOGUE.”

  1. Samira // Spraak-Water december 30, 2010 bij 1:47 pm #

    Ik vind haar zo prachtig, jammer dat ze niet altijd even aardig overkwam in the City. Een fantastisch uiteinde gewenst!!(L)

    ps Haar achternaam is trouwens Palermo

  2. Queen Desi december 30, 2010 bij 4:47 pm #

    i love Olivia Palermo!!
    she’s always look perfect in every outfit that she wore..

    THE SECRET LIFE OF “D”

    in Love&Light
    Queen D

  3. Quirine december 30, 2010 bij 6:02 pm #

    Wauw. I love. Jij ook alvast een happy new year😀
    x

  4. Paulina december 30, 2010 bij 6:05 pm #

    So amazing pics!❤
    Happy New Year!

  5. Manon december 30, 2010 bij 7:01 pm #

    Ze ziet er echt super mooi uit in deze editorial!

    xx

  6. Nina december 30, 2010 bij 7:50 pm #

    Wat een mooie foto’s, ik vind haar echt een beauty.

    Gelukkig nieuwjaar !
    xxxx

  7. lies december 31, 2010 bij 9:43 am #

    Supermooie fotos’s!
    ik ben naar de primark in Rotterdam geweest…

  8. todaysfashioncouture december 31, 2010 bij 10:49 am #

    Prachtige shoot!

    En bedankt voor al je lieve reacties dit jaar!
    Ik wens je een mooi en gezond jaar 2011 toe!
    En ik hoop dat ik nog lang van hippthingz kan genieten,
    want ik kom er elke dag wel even op.
    En dat we nog vaak met elkaar kunnen kletsen via
    de mail of twitter😉

    xxx

  9. nathalia januari 1, 2011 bij 12:20 pm #

    De foto’s zijn echt leuk ♥

  10. sofie januari 2, 2011 bij 9:05 am #

    prachtige foto’s!
    x

  11. Marie januari 2, 2011 bij 9:51 am #

    Coole foto’s zeg!
    Ik vind haar ook wel mooi…
    x

Geef een reactie

