Little Red Dress.

2 Jan

Jullie kennen allemaal de LBD. The Little Black Dress. Tegenwoordig kunnen we eigenlijk niet zonder. Met dank aan Coco Chanel, want zij heeft de LBD uitgevonden.

Maar er is ook een klein zusje van de LBD, namelijk de LRD. De LRD staat voor Little Red Dress. Net als het zwarte jurkje, kun je de LRD dragen op feesten of andere speciale evenementen. Een LRD zie je tegenwoordig op bijna alle catwalks, maar voor de meesten is het nog niet zo bekend.

Rood is een lastige kleur. Met de LBD kan je natuurlijk met veel meer kleuren combineren dan met de LRD. Maar met de LRD kun je nooit een misstap maken in het comineren van kleuren. Want de beste kleuren die je kan combineren met rood zijn goud en zwart, eventueel ook wit. Het is ook te combineren met faux fur, als je het maar goed combineert.

Nog niet veel meiden/vrouwen hebben de LRD in de kast hangen. Verander dat! Spread the LRD! Want ooit, wordt hij net zo beroemd als het zwarte jurkje.
De rode jurkjes worden al in veel winkels verkocht, zoals de H&M en MANGO. Get them!


MANGO

Little Red Dress

 

Made by HippThingz

Wat vind jij van de Little Red Dress?

Love,
HippThingz <33

8 Reacties to “Little Red Dress.”

  1. todaysfashioncouture januari 2, 2011 bij 3:11 pm #

    I love LRD…

    Rood in accessoires vind ik geweldig,
    maar ik heb het maar weinig in mijn kleding.

    Ik heb wel een donkerrode trenchcoat die ik soms combineer met zwart, maar die draag ik niet zo vaak.

    xxxx

  2. Quirine januari 2, 2011 bij 4:36 pm #

    Heeel leuk! ik heb er zelf geen maar vind het wel heel mooi
    x

  3. Manon januari 2, 2011 bij 5:50 pm #

    Leuke look heb je ervan gemaakt. Zelf ben ik niet zo’n rood fan, maar sommige mensen staat het heel erg mooi!!

  4. Nathalia januari 2, 2011 bij 5:52 pm #

    LRD zijn leuk ♥
    jammergenoeg hangt er nog maar LBD in mijn kast dus het zal waarschijnlijk heel lang duren eer dat ik een LRD in mijn kast heb hangen😉

  5. Silhouette januari 2, 2011 bij 8:28 pm #

    Ik heb geen LRD maar ook geen LBD😉. Wel leuk artikel !

  6. sofie januari 3, 2011 bij 10:06 am #

    oh prachtig, moet ik hebben!
    x

  7. lies januari 3, 2011 bij 1:53 pm #

    Ik vind rood nooit zo mooi, maar deze jurkjes zien er heel leuk uit! Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor De LBD…

  8. Angelique januari 3, 2011 bij 3:36 pm #

    Love it! Zo’n mooie klassieke kleur🙂

Geef een reactie

