LookBook Street Daily

3 Jan

These are a few of my favorite things♥


Normaal houd ik niet zo van dierenprints, maar omdat ze deze outfit erg goed gecombineert heeft, wel. De outfit is niet te druk en ook niet te saai, dankzij de combinatie van zwart en panterprint.

Dress – Topshop


Ik ben echt gek op deze outfit. Ook hier heb je weer een eyecatcher, het rokje. Een wit topje erboven op maakt de outfit niet te druk en het vestje maakt het helemaal af. Perfect for summer.

Cardigan – H&M
Top – Camaïeu
Rok – Zara


Ik hou van dit soort broeken, ze zijn gewoon zo leuk. Je kan er eigenlijk van alles boven op doen. Zij heeft voor een rode blouse gekozen, wat erg mooi staat bij een beige broek.

Blouse – A-Wear
Broek – American Apparel
Laarsjes – River Island


Deze outfit is zo mooi. De coat en de schoenen passen perfect bij elkaar. En de clutch! Die moet ik hebben!

Clutch – Forever21

Love♥

11 Reacties to “LookBook Street Daily”

  1. Todays Fashion Couture januari 3, 2011 bij 5:20 pm #

    Mooie outfits!🙂

    Ik zag alleen twee outfits die ik ook heb gebruikt voor een artikel maar dat is nog een concept (staat niet op de site). Vind je het heel vervelend als ik die toch wel laat zien? Als je het niet leuk vind, laat het me even weten.

    xxx

  2. Queen Desi januari 3, 2011 bij 5:53 pm #

    definitely love the leopard trend!!

    THE SECRET LIFE OF “D”

    in Love&Light
    Queen D

  3. johanna januari 3, 2011 bij 7:55 pm #

    GREAT POST

  4. Jan januari 3, 2011 bij 8:41 pm #

    Wow stuk voor stuk zijn het echt prachtige outfits!
    &Ik hou juist echt supererg van dierenprints ^^

  5. Silhouette januari 3, 2011 bij 9:22 pm #

    De eerste outfit is mijn favoriet, alhoewel ik hetzelfde denk over dierenprints als jij😉. Ik ben echt fan van het hoedje !

    PS ; bedankt voor je bericht, ik ga jou zeker volgen !

  6. Manon januari 3, 2011 bij 11:13 pm #

    Erg leuke looks!

    xxxx

  7. Nathalia januari 4, 2011 bij 9:46 am #

    Echt zo’n leuke foto’s ♥

  8. sofie januari 4, 2011 bij 6:07 pm #

    oh wow, die eerste en laatste outfit!!❤
    x

  9. Samira // Spraak-Water januari 4, 2011 bij 7:07 pm #

    (L) voor de eerste, ik hou van leopard
    En het jasje op de laatste, ik hou ook van jasjes haha

    XxX

    Ps vind je nieuwe achtergrond echt heeeeeel vet!

  10. Quirine januari 5, 2011 bij 4:29 pm #

    LAATSTE DRIE OUTFITS❤
    x

  11. Marie januari 7, 2011 bij 1:17 pm #

    Ik vind de derde look niet echt super,
    maar de rest is echt supermooi! Vooral die laatste!
    x

Geef een reactie

