♥She Loves Candy♥

5 Jan

Jessica Alba voor ELLE. In deze shoot heeft ze veel Candy kleuren aan. Don’t be afraid to wear colours!
Door haar krijg ik zin in de zomer ;D

Love♥

10 Reacties to “♥She Loves Candy♥”

  1. Silhouette januari 5, 2011 bij 9:01 pm #

    Wat een mooie foto’s ! & de jurk op de derde foto is ZO mooi❤. Jessica Alba heeft echt mooi haar, haha ;P.
    xx

  2. Paulina januari 5, 2011 bij 9:26 pm #

    Cute pics!!❤

  3. Manon januari 5, 2011 bij 11:15 pm #

    Ik vind de ene laatste outfit erg leuk. Mooi jurkje!

    XX

  4. sofie januari 6, 2011 bij 10:16 am #

    ik vind haar echt een prachtige vrouw, ze heeft een ongelooflijk mooi gezicht en gewoon perfect haar! geen wonder dus dat deze fotoshoot schitterend is…. 😉
    x

  5. Marie januari 6, 2011 bij 11:10 am #

    Ze heeft echt mooie kleren aan!
    Leuke shoot ook, mooie foto’s!
    x

  6. Make it mine januari 6, 2011 bij 8:01 pm #

    Echt fantastische foto’s! I love Jessica! ♥

  7. Carmen januari 6, 2011 bij 9:03 pm #

    Hmmmm, het zijn mooie foto’s, alleen de outfits zijn iets te meisjesachtig vind ik.

  8. Trends&Me januari 7, 2011 bij 5:12 pm #

    gaaf! kijk je ook weer eens bij mij?
    xxx

  9. johanna januari 7, 2011 bij 7:13 pm #

    She’s AMAZING

  10. Nathalia januari 9, 2011 bij 11:05 am #

    mooie foto’s
    mooie kleuren
    mooie kleren

Geef een reactie

