She goes Boy!

5 Jan

De omgekeerde wereld heeft de fashionworld veroverd. Denk maar aan de blazer, ooit was het zo mannelijk. Nu wil bijna iedere vrouw het dragen. Gossip Girl Leighton Meester gaat niet alleen voor een blazer. Ze gaat veel verder dan dat! Ze heeft wel pumps aan, dat dan weer wel ;D

Hoe ”ver” gaan jullie met de mens wear?

Love <33

PS. Sorry voor de snelle en korte post! Maar ik heb net namelijk ge-wel-dig nieuws gekregen! Ik ga in Maart naar Katy Perry! (WOEHOE)
Maar ik heb ook slecht nieuws… Vandaag was ik erg druk. Meteen al op de eerste schooldag, kreeg ik een bak vol huiswerk. Tsja…

8 Reacties to “She goes Boy!”

  1. sofie januari 5, 2011 bij 10:45 am #

    ik vind het leighton goed staan, maar zie het mezelf niet snel dragen. en aaaaaaaaaaaaah, wat cool dat je naar Katy Perry gaat, ik ga ook!! heb er zo veel zin in!
    x

  2. Nathalia januari 5, 2011 bij 2:03 pm #

    Ik vind de look echt prachtig. Zelf heb ik nog geen menwear in mijn kast liggen al vind ik het echt wel een leuke style maar ik vind wel dat je het altijd een vrouwelijke kant moet geven zoals Leighton gedaan heeft met de pumps. Veel succes met je huiswerk + katy perry wow ♥

  3. lies januari 5, 2011 bij 3:01 pm #

    Ik heb bijna geen mannen look-a-like kleding, maar leighton staat het super! En superleuk dat je naar Katy Perry mag! Jaloers!

  4. Samira // Spraak-Water januari 5, 2011 bij 3:47 pm #

    Het staat haar geweldig, maar het past niet helemaal bij mijn stijl! Vet dat je naar Katy Perry gaat!

    Succes met je huiswerk meis
    Xx

  5. Silhouette januari 5, 2011 bij 5:12 pm #

    Het staat haar wel, maar ik vind het wel een beetje overdreven ;P. Ik heb net mijn eerste blazer gekocht x). Maar hij is dan wel weer roze, haha.
    xx

    PS ; echt leuk dat je naar Katy Perry gaat !

  6. Marie januari 5, 2011 bij 7:26 pm #

    Superleuk dat je naar Katy Perry gaat!
    Mij zou het niet staan, dat pak maar Leighton staat er echt goed mee!
    x

  7. Marie januari 5, 2011 bij 7:26 pm #

    Superleuk dat je naar Katy Perry gaat!
    Die look van Leighton Meester vind ik wel heeeeeeel geslaagd🙂.
    x

  8. Marie januari 5, 2011 bij 7:27 pm #

    Die look van Leighton is echt suuuuper geslaagd🙂.
    x

Geef een reactie

