Shoes of Prey

7 Jan

Vroeger wilde ik altijd al designer worden. Ik tekende jurken, hele outfits, maar schoenen mislukte bij mij meestal. (Ik kon nauwelijks voeten maken, laat staan schoenen, haha!)
Maar, nu kan ik mijn droom laten uitkomen:
Shoes of Prey! Dit is een site waar je je eigen schoenen kan ontwerpen, online! En nog een suprise: Je kan je eigen ontworpen schoenen zelfs kopen! Ze zijn wel heel erg duur. Het is vanaf 130 euro en de verzendkosten zijn 15 euro. Maar weetje, eigenlijk gaat het mij meer om het ontwerpen. Want deze site heeft mij geïnspireerd om zelf weer schoenen te teken. Het online-ontwerpen is zo leuk om te doen en je wordt er steeds creatiever van! En elke schoen is anders!
Je krijgt ook uitleg over verschillende soorten leer. Want je wilt natuurlijk weten wat voor leer je op je schoenen doet. Patent Leather, Soft Leather, Italian Silk. Je kunt er veel van leren ;D

Dus, dit is de site:
www.shoesofprey.com

En wil je weten hoe het werkt? Michelle Phan geeft je uitleg!

Love♥

16 Reacties to “Shoes of Prey”

  1. Carmen januari 7, 2011 bij 9:21 pm #

    Aaah, dat is supervet!

  2. Marie januari 8, 2011 bij 8:49 am #

    Dat is zo cool!
    Ga je d’er zelf ook kopen?
    x

  3. sofie januari 8, 2011 bij 9:34 am #

    ah, zo’n site vind ik altijd geweldig! kende ooit een site waarop je zelf kleedjes kon ontwerpen, heerlijk gewoon! alleen jammer van die vreselijk hoge prijs altijd…. waar ga je trouwens naar Katy Perry? België of Nederland?😉
    x

  4. lies januari 8, 2011 bij 11:57 am #

    Die site is echt superleuk! Altijd als ik me verveel ga ik dat ook doen… (alleen dan op een andere site)

  5. johanna januari 8, 2011 bij 12:58 pm #

    I WANT THIS

  6. Manon januari 8, 2011 bij 2:44 pm #

    Ik kende die site al, echt super leuk±

    X

  7. Nathalia januari 8, 2011 bij 3:51 pm #

    Ik kende de site al, echt super maar duur =s

  8. Quirine januari 8, 2011 bij 4:05 pm #

    Echt supervet! Jammer alleen dat het zo duur is😦
    x

  9. Silhouette januari 8, 2011 bij 6:46 pm #

    Wauw echt gaaf ! Maar die schoenen bestel je toch niet ;P.
    Ik vind het ook leuk om te ontwerpen of kleding bij elkaar te zoeken ^^.
    xx

  10. Anthe januari 9, 2011 bij 11:17 am #

    leeeeuk! nu nog rijk worden xD

  11. Jan januari 9, 2011 bij 11:44 am #

    Hihi ik kende de site al,
    vind het idee wel supergaaf,
    alleen wel een beetje duur inderdaad!
    Stel dat je ‘je eigen schoenen’ koopt en dan passen ze niet, dat zou wel echt zonde zijn😦

  12. Maryse januari 9, 2011 bij 12:58 pm #

    Lijkt me super leuk om te doen !

  13. Nina januari 9, 2011 bij 2:37 pm #

    Aaaah wat leuk ! Als ik geld had zou ik het meteen doen .

    En ik heb je getagd!

  14. Paulina januari 9, 2011 bij 8:44 pm #

    Nice🙂

  15. Queen Desi januari 10, 2011 bij 5:59 pm #

    definitely a great tutorial video!!
    thx for share it babe🙂

    THE SECRET LIFE OF “D”

    in Love&Light
    Queen d

  16. Judith januari 10, 2011 bij 8:08 pm #

    Die zijn leuk, jammer dat ze zo duur zijn!

Geef een reactie

