Louis Vuitton Resort 2011.

16 Jan

De 60’s komen terug met een girly touch. Natuurlijke kleuren zoals groen en bruin komen er in voor. Let op de mooie tassen waar Louis Vuitton zo bekend om is!

Love♥

11 Reacties to “Louis Vuitton Resort 2011.”

  1. Manon januari 16, 2011 bij 8:02 pm #

    Ik zie een aantal prachtige items.

    XX

  2. Samira januari 16, 2011 bij 8:21 pm #

    Prachtig: Die regenjas en die roze laarsjes en de roze jasjes, oehh erg mooie collectie!!

    (L)

    PS heb foto’s van mijn pony gepost😛

  3. johanna januari 16, 2011 bij 9:49 pm #

    This is such a GREAT collection

  4. Band Of Photos januari 17, 2011 bij 1:06 am #

    ual, i love your background, and the clothes are so nice! i’m a encanted!

  5. Judith januari 17, 2011 bij 3:40 pm #

    I like the 60’s, met al die leuke taillerokjes & blousjes, zalig gewoon!🙂

  6. Make it mine januari 17, 2011 bij 4:03 pm #

    Echt helemaal super deze collectie! ♥

  7. Nathalia januari 17, 2011 bij 4:26 pm #

    leukleuk maar waarschijnlijk oohzo onbetaalbaar haha😉

  8. sofie januari 17, 2011 bij 4:40 pm #

    wow, wat een geweldige outfits ook! ik ga trouwens in België naar Katy Perry, heb er zó’n zin in! Ik heb trouwens gelezen dat ze een geur gaat verspreiden in de zaal tijdens het concert, ben benieuwd!
    x

  9. Trends&Me januari 17, 2011 bij 5:12 pm #

    Ja denk het ook Nathalia, wel een super mooie collectie!
    Xxx

  10. Silhouette januari 17, 2011 bij 5:54 pm #

    Vuitton is toch ff te duur voor mij, maar er zitten wel mooie dingen tussen😉.
    toch blijf ik meer fan van de tassen ! x

  11. noa januari 18, 2011 bij 9:59 am #

    ah, als ik hier naar kijk krijg ik al helemaal zin in de zomer!

Geef een reactie

