H&M Spring/Summer 2011

20 Jan

Zoals jullie al hadden gezien bij de Primark Spring/Summer 2011 en Louis Vuitton Spring/Summer 2011 komen de 60’s en Bold Colours terug! H&M volgt deze trend ook. Wordt het echt de nieuwe trend? Take a look:

Zelf ben ik dit niet echt van H&M gewend. Het is heel anders dan wat de H&M ”normaal” ontwerpt. Maar, you never know… Misschien lopen we hier in de zomer allemaal mee? ;D

Wat vinden jullie van de collectie?

Love♥

4 Reacties to “H&M Spring/Summer 2011”

  1. Anthe januari 20, 2011 bij 8:26 pm #

    die roze taillerok is prachtig, maar de rest is eeeecht niet mijn smaak…

  2. Frances januari 21, 2011 bij 3:02 pm #

    Zitten wat leuke dingen tussen.
    Ik vind het ook niet echt H&M
    Ik had eigenlijk veel meer kleur verwacht🙂
    Maarja..We zien het wel toch??:)
    ♥Kiss, Frances
    ByyFran.wordpress.com

  3. Nathalia januari 21, 2011 bij 4:10 pm #

    niet echt mijn ding
    sommige denk ik dan zo ooh lijkt me wel leuk todat ze dichter komen en ook anderzom maar enkele dingen lijken me wel leuk maar of ik het echt zou dragen ?

  4. Samira januari 23, 2011 bij 8:23 pm #

    Ik vind het niet zo mooi, sommige dingen hebben iets maar dan vind ik de detaisl echt lelijk. Zoals bij dat leren shortje.

    (L)

Geef een reactie

